دانلود تحقیق درمورد چگونگی آموختن زبان عربی برای ایرانیان

دانلود تحقیق درمورد چگونگی آموختن زبان عربی برای ایرانیان

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد چگونگی آموختن زبان عربی برای ایرانیان

با دانلود تحقیق در مورد چگونگی آموختن زبان عربی برای ایرانیان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چگونگی آموختن زبان عربی برای ایرانیان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چگونگی آموختن زبان عربی برای ایرانیان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چگونگی آموختن زبان عربی برای ایرانیان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

با توجه به مطالب پیش گفته درباره اهداف فراگیری زبان عربی و کاربرد این زبان در حیات روزمره و زندگی علمی- اعتقادی ما ایرانیان، لازم است راهکارهایی برای آموزش و فراگیری آن عرضه شود؛ زیرا «از هنگامی که مردم ایران علاقه مند به آموختن این زبان شدند درصدد برآمدند به راه‌های گوناگون، مشکلات تعلیم این زبان سخت را که از ریشه و بن با زبان فارسی جدا است برای فرزندان خود آسان سازند» (منزوی، 1337 : 84).

بنابراین، نگارنده تلاش می‌کند تا با تجارب سال‌های متمادی- نزدیک به سه دهه- تعلیم و تعلّم زبان عربی در مراحل مختلف در دروه‌های تحصیلی (راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه) برای هر مرحله راهکارهای مشخص بیان کند.

 کارشناسان آموزش زبان عربی بر این باورند که هر دانش‌آموز ورودی سال اول دبستان به طور متوسط در حدود 400 الی 500 کلمه با درک مفهوم کاربردی هر یک را می‌داند و هنگامی که وارد کلاس درس می‌شود با نوشتار و شکل کتابت آنها آشنا می‌شود، نه بیشتر، بلکه کم کم در سال‌های بالاتر به کلمات تازه و مفاهیم جدید آگاهی می‌یابد؛ و زبان آموز مبتدی در هر زبان بیگانه غیر از زبان مادری که بدان تکلّم می‌کند و الفاظ آن برایش ملکه شده است باید همانند دانش‌آموز کلاس اول دبستان، در زبان مادری خود باشد. با این تفاوت که کودک سال اول دبستان برخی واژه‌ها را شنیده و بدانها سخن گفته است. اما نوآموز زبان بیگانه شاید حتّی واژه‌ای را نشنیده باشد که این موجب سخت شدن کارآموزش به او می‌گردد. و گزیری جز راهکار مناسب و موافق فهم و درک زبان آموز مبتدی نیست.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر