دانلود تحقیق درمورد تاريخچه ي خياطي

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه ي خياطي

0 2.8k
دانلود تحقیق درمورد تاريخچه ي خياطي

با دانلود تحقیق در مورد تاريخچه ي خياطي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاريخچه ي خياطي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاريخچه ي خياطي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاريخچه ي خياطي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

خياطي عبارت است از اين كه جسم دو بعدي را كه پارچه مي باشد روي جسم سه بعدي كه بدن است بنشانيم ، در نتيجه كيس هايي پيدا خواهد شد كه اگر اين كيس ها توسط ساسون خياطي با دقت و مهارت و اطلاعات كامل گرفته شود لباس با زيبايي به تن خواهد نشست ، اين است كار هنر خياطي . آقاي صبا استاد موسيقي ( همسر خانم اسفندياري مولف كتب منتخب صبا )

- لباس پوشيدن پديده اي است كه تقريبا به اندازه طول تاريخ بشر سابقه دارد . همراه با پيشرفت علم و تكنولوژي طي قرون متمادي پيشرفتهاي چشم گيري در زمينه توليد پوشاك به وجود آمده است . انسان اوليه كه با دوخت و دوز آشنايي نداشت براي پوشاندن بدن خود از پوست حيوانات و برگ درختان استفاده مي كرد . سال ها بعد انسان توانست با استخوان پرندگان و ماهي ها ، و ني هاي باريك خيزيران سوزن بسازد و پوست حيوانات را به هم بدوزد و از آن ها لباس تهيه كرد . احتياج مبرم بشر به لباس باعث پيشرفت سريع آن ها شد و هر قومي براي خود لباس خاصي به وجود آورد كه با فرهنگ آداب و رسوم ان قوم سازگاري داشت .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر