دانلود تحقیق درمورد چهارده معصوم

دانلود تحقیق درمورد چهارده معصوم

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد چهارده معصوم

با دانلود تحقیق در مورد چهارده معصوم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چهارده معصوم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چهارده معصوم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چهارده معصوم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

نام: محمد

نام پدر: عبدالله

نام مادر: آمنه

محل تولد: شهر مکه

سال تولد: 2ماه پس از واقعه عام الفیل                       سال وفات: 11 هجرت

محل دفن: شهر مدینه

حضرت محمد بن عبدالله (ص) در سا ل 570 بعد از ميلاد متولد شدند ودر سن چهل سا لكي به نبوت مبعوث گشتند در دوران 23 سا له پیامبری خود 13 سا ل در مکه مردم را به اسلام دعوت کردند پس از آن به مدینه مهاجرت نمودند وآنجا را مرکز قراردادند 10 سال در مدینه آزادانه دعوت وتبلیغ نمودند وبا سرکشان عرب به نبرد برخا ستند وهمه را مقهور ساختند در طول این 10 سال همه جزیره العرب مسلمان شدند . دوعامل به نوبنیاد اسلامی روح و وحدت ونشاط داده بود: نخست قرآن کریم که همواره تلا وت می شد والهام می بخشید . و دیگری شخصیت عظیم ونافذ رسول اکرم (ص) که خاطرها را به خود مشغول وشیفته نگه می داشت .
از مهمترین وزیباترین رخدادهای دوران پیامبری حضرت محمد (ص) واقعه غدیر است که حضرت به فرمان الهی علی بن ابیطا لب (ع) را در 18 ذی الحجه سال دهم هجری به امامت وجانشینی بعداز خود آشکارا معرفی کرد و این بزرگترین داستان عالم از کنار آبگیری در عمق صحاری سوزان شبه جزیره عربستا ن با نام شکوهمند غدیر خم آغاز شد وغدیر تنها برکه ای میان مکه ومد ینه نیست باغستان ولایت علوی است که با کوثر محبت فاطمی سقایت گردید واز مردابهای هول دامهای تزویر شمشیرهای نفا ق تحریقها وتشکیکها راه خویش را به سوی آینده گشود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر