دانلود تحقیق درمورد بیماریهای گیاهی

دانلود تحقیق درمورد بیماریهای گیاهی

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد بیماریهای گیاهی

با دانلود تحقیق در مورد بیماریهای گیاهی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بیماریهای گیاهی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بیماریهای گیاهی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بیماریهای گیاهی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

 

      بیماریهای گیاهی همه ساله خسارت فراوانی را به محصولات کشاورزی وارد می سازند . که نتیجه آن کاهش درآمد کشاورز, افزایش قیمت مواد غذایی,خسارت به محیط زیست و خسارت های دیگر می باشد.  تولید کنندگان محصولات کشاورزی سعی نموده اند به ساده ترین روش به مبارزه با بیماری های گیاهی بپردازند .که به این منظور مبارزه شیمیایی را برگزیده و از سموم به عنوان موثر ترین راه مبارزه و حتی قویترین راه استفاده می کنند . و بر این عقیده اند که بیماری را در کنترل خود در آورده اند و اگر بیماری به هر دلیلی بر گردد آن را یک شکست می دانند .

     امروزه از روش های مدیرت تلفیقی استفاده شده , که در این مبارزه کاهش بیماری مد نظر است , نه از بین بردن کامل آن . نگرانی های ناشی از استفاده سموم شیمیایی و اثرات سوء این سموم بر محیط زیست و سلامتی انسان , موضوعاتی مثل مدیریت تلفیقی بر علیه آفات و بیماری ها را مورد توجه قرار داده است . به طوری که بیشتر کشورهای از ابزارهایی پیشرفته در مدیریت بیماری های گیاهی بهره می گیرند , که در  جهت آگاهی از شروع و جلوگیری از همه گیر شدن بیماری ها موثر است. 

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر