دانلود تحقیق درمورد تولید مثل و تمایل جنسی

دانلود تحقیق درمورد تولید مثل و تمایل جنسی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد تولید مثل و تمایل جنسی

با دانلود تحقیق در مورد تولید مثل و تمایل جنسی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تولید مثل و تمایل جنسی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تولید مثل و تمایل جنسی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تولید مثل و تمایل جنسی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:تولید مثل به جریانی گفته می شود که طی آن اسپرم باید داخل تخمک نفوذ کند و پس از طی مراحل تبدیل به جنین و در نهایت منجر به تولید نسل گردد.

تمایل جنسی

محققان علت اصلی تمایل جنسی را تحریک انسان برای تولید مثل می دانند و حتی برخی معتقدند که انسان های اوّلیه به طور غریزی- نه به خاطر لذت بردن از عمل مقاربت- آمیزش می کردند تا اینکه پس از پیشرفت تمدن عمل آمیزش از حالت فطری در آمده و به صورت نیاز روانی در آمده است. در هر صورت امروزه تمایلات جنسی را مثل تمایل به غذا می دانند و معتقدند همانطوری که انسان باید به غذا اشتهای خوبی داشته باشد، تمایلات جنسی اش نیز باید خوب باشد.

برخی از اوقات اتفاقی می افتد که باعث تمایلات جنسی می شود. این اتفاقات دو نوع می باشند که یکی مربوط به ذهن می شود (مثلاً پدر و مادرها بچه ها را در سنین پائین ارتباط جنسی ترسانده اند و در بزرگسالی این موضوع حالت روانی پیدا کرده است) و در بعضی اوقات مشکلات روانی دیگر، مثل افسردگی باعث پائین آمدن شدید تمایلات جنسی می شود و از همه مهمتر دوست نداشتن همسر می باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر