دانلود تحقیق درمورد جلوگيري مكزيكي ها از واردات محصولات كشاورزي آمريكا

دانلود تحقیق درمورد جلوگيري مكزيكي ها از واردات محصولات كشاورزي آمريكا

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد جلوگيري مكزيكي ها از واردات محصولات كشاورزي آمريكا

با دانلود تحقیق در مورد جلوگيري مكزيكي ها از واردات محصولات كشاورزي آمريكا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جلوگيري مكزيكي ها از واردات محصولات كشاورزي آمريكا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جلوگيري مكزيكي ها از واردات محصولات كشاورزي آمريكا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جلوگيري مكزيكي ها از واردات محصولات كشاورزي آمريكا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

محصولات كشاورزي آمريكا مسدود كردن پل ارتباطي بين شهر "خوارز" مكزيك و "تگزاس" در آمريكا از سوي كشاورزان و اعضاي سنديكاهاي روستايي مكزيك مانع از ورود محصولات كشاورزي آمريكا به اين كشور شد. به گزارش آژانس پرنسا لاتينا كوبا، اين اقدام در نخستين روز سال 2008 ميلادي، همزمان با به جريان افتادن قرارداد تجارت آزاد آمريكاي شمالي بين كشورهاي آمريكا، مكزيك و كانادا صورت گرفت.

ويكتور كينتانا نماينده پارلمان مكزيك و رهبر جنبش مسدود كننده پل ارتباطي خوارز ـ تگزاس به خبرنگار "پرنسا لاتينا" گفت: مقامات آمريكايي ناچار به لغو ارسال محموله هاي كشاورزي شدند.

كينتانا افزود: از نخستين دقايق سال جديد، در اعتراض به قرارداد تجارت آزاد آمريكاي شمالي در منطقه مرزي حضور يافته ايم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر