دانلود تحقیق درمورد جنگ تحمیلی

دانلود تحقیق درمورد جنگ تحمیلی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد جنگ تحمیلی

با دانلود تحقیق در مورد جنگ تحمیلی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جنگ تحمیلی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جنگ تحمیلی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جنگ تحمیلی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

جنگ تحمیلی

باپیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357و سقوط رژیم شاه، هر یک از  تشكلهای سیاسی و احزاب برآمده از آنها برای رسیدن به آرمانهای خود تلاش می كردند. این وضعیت حاكم بر ایران باعث شد تا همسایه غربی آن عراق برای دستیابی به اهداف خود به جای گفتگو از نیروی نظامی استفاده كند و جنگی هشت ساله را بر ایران تحمیل نماید. 

زمینه های شروع جنگ

  برخی از زمینه هایی كه باعث بوجود آمدن جنگ عراق علیه ایران بود،

عبارتند از:

  الف: ازلحاظ تاریخی مابین ایران و عراق دلایلی برای شروع درگیری در طول تاریخ وجود داشته است كه می توان آنرا به زمان حكومت عثمانی و صفوی در ایران تبارشناسی كرد؛ اما بیشترین زمینه ها برای بوجود آمدن اختلاف مابین ایران و عراق به زمان تشكیل دولت كنونی عراق و موج  پان‌عربیسم در منطقه باز می گردد،كه آخرین مورد از حل وفصل این اختلافات به قرار داد الجزایر بین محمدرضا شاه و صدام حسین در سال 1975باز می گردد. [1]

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر