دانلود تحقیق درمورد زندگينامه ميرزاده عشقي

دانلود تحقیق درمورد زندگينامه ميرزاده عشقي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد زندگينامه ميرزاده عشقي

با دانلود تحقیق در مورد زندگينامه ميرزاده عشقي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زندگينامه ميرزاده عشقي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زندگينامه ميرزاده عشقي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زندگينامه ميرزاده عشقي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

ميرزاده عشقي

در تاريخ دوازدهم جمادي‌الاخر سال 1312 هجري قمري متولد شد. ميرزاده عشقي نام اصيلش سيد محمد رضا كردستاني و فرزند حاج سيد الوالقاسم كردستاني بود. سالهاي كودكي را در مكاتب محلي و از سن هفت سالگي به بعد در آموزشگاه‌هاي الفت و آليانس به تحصيل فارسي و فرانسه اشتغال داشته پيش از آنكه گواهينامه از مدرسه اخيرالذكر دريافت كند در تجارتخانه يك بازرگان فرانسوي به شغل مترجمي پرداخته و به زبان فارسي مسلط شد.

دوره تحصيل وي تا سن هفده سالگي مبيشتر طول نكشيد در آغاز سن به اصفهان رفت سپس براي اتمام تحصيلات به تهران برگشت بيش از سه ماه نگذشت كه به همدان بازگشت و چهار ماه بعد به اصرار پدر براي تحصيل عازم پايتخت شد ولي عشقي از تهران به رشت و بندانزلي رهسپار و از آنجا به مركز بازآمد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر