دانلود تحقیق درمورد پرس هیدرولیک

دانلود تحقیق درمورد پرس هیدرولیک

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد پرس هیدرولیک

با دانلود تحقیق در مورد پرس هیدرولیک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پرس هیدرولیک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پرس هیدرولیک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پرس هیدرولیک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

از پرس هیدرولیک در صنایعی همچون خودروسازی، صنایع فورجینگ و ... استفاده می شود و استفاده زیادی از این محصول تولیدی می شود. دراین پروژه ساخت شاسی پرس هیدرولیک 10 تن و همچنین مراحل اجرای توضیح داده شده است.

اما به دلیل زیاد بودن قطعات و فرآیندهای تولید ؛Guide axle دستگاه موردبررسی موشکافانه قرار گرفته است

 

 

تعريف و تاريخچه هيدروليک

هيدروليک از کلمه يوناني " هيدرو " مشتق گرديده است و اين کلمه بمعناي جريان حرکات مايعات مي باشد.

در قرون گذشته مقصود از هيدروليک فقط آب بوده و البته بعدها عنوان هيدروليک مفهوم بيشتري بخود گرفت و معني ومفهوم آن بررسي در مورد بهره برداري بيشتري از آب و حرکت دادن چرخ هاي آبي و مهندسي آب بوده است.

مفهوم هيدروليک در اين قرن ديگر مختص به آب نبوده بلکه دامنه وسيعتري بخود گرفته و شامل قواعد و کاربرد مايعات ديگري ، بخصوص " روغن معدني " ميباشد ، زيرا که آب بعلت خاصيت زنگ زدگي ، در صنايع نمي تواند بعنوان انرژي انتقال دهنده مورداستفاده قرار گيرد و بعلت آنکه روغن خاصيت زنگ زدگي دارد ، امروزه در صنايع از آن بخصوص براي انتقال انرژي در سيستم کنترل استفاده بسيار ميگردد.

فني که انتقال و تبديل نيرو را توسط مايعات انجام دهد " هيدروليک " ناميده ميشود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر