دانلود تحقیق درمورد پینگ پونگ

دانلود تحقیق درمورد پینگ پونگ

0 2k
دانلود تحقیق درمورد پینگ پونگ

با دانلود تحقیق در مورد پینگ پونگ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پینگ پونگ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پینگ پونگ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پینگ پونگ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

:

 

تاريخ پيدايش تنيس روي ميز در ايران به حدود سال 1318-1317 باز مي گردد که توسط خارجيان مقيم خوزستان به ويژه انگليسيها در ايران معرفي شد. در سال 1320 و يکي دو سال بعد از آن در شهر هاي آبادان و مسجد سيليمان و ديگر شهرهاي جنوبي ايران مسابقات تنيس روي ميز با شرکت ايراني ها و خارجيان مقيم ايران برگزار شد . در سال 1325 بعد از اينکه پينگ پنگ در بيشتر شهرهاي ايران طرفداراني پيدا کرد فدراسيون تنيس روي ميز کشوذ تاسيس شد و از سال 1332 تا کنون مسابقات قهرماني کشور بجز چند دوره همه ساله برگزار شده است .

 

 

اطلاعات در مورد فعاليتهاي فدراسيون:

بازسازي و تعميرات کلي سلن شهيد عضدي و ساختمان فدراسيون

 

تهيه و توزيع وسايل و لوازم ورزشي بين استانها و باشگاهها از قبيل رويه راکت سرايور ، دسته پرتاپ توپ ، ميز پينگ پنگ خارجي ، راکت آماده باتر فلاي و توپ پينگ پنگ ، احداث خانه پينگ پنگ شامل سالن ، خوابگاه ، دفتر و تاسيسات جانبي در ابتداي بلوار

قوانین تینس روی میز :

میز

مجموعه تور

توپ

راکت

تعاریف

سرویس صحیح

برگشت صحیح

ترتیب بازی

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر