دانلود تحقیق درمورد دختران فراري

دانلود تحقیق درمورد دختران فراري

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد دختران فراري

با دانلود تحقیق در مورد دختران فراري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دختران فراري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دختران فراري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دختران فراري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:82درصد دختران فراري نمي خواهند به خانه‌هايشان برگردند.
روزنامه انتخاب 11 مرداد81
82درصد دختران فراري نمي خواهند به خانه‌هايشان برگردند. قرايي مقدم يك كارشناس مي گويد اين روزها فرار كودكان 8تا 17ساله از منزل يك اپيدمي شده است. اسد بيگي يكي ديگر از كارشناسان مي گويد آمار دقيق دختران فراري مشخص نيست.‌نيروي انتظامي اعلام كرده كه در سال 79، حدود دو هزار و در سال 80، 2300دختر دستگير شده اند كه بيش از 700نفر از آنها به بهزيستي تحويل داده شده اند. وي افزود: نيمي از دختران فراري سابقه فرار قبلي داشته اند و 82 درصد از اين افراد از برگشت به خانه خودداري مي كنند.
يك كارگزار رژيم: ميانگين سن فحشا در ايران 16سال است.
روزنامه خراسان 21 دي 81
معتمدي مدير كل دفتر امور آسيب ديدگان اجتماعي سازمان بهزيستي با تاكيد بر اينكه سن فحشا در ايران پايين است به تشكيل خانه‌هايي براي نگهداري دختران فراري اشاره كرد و افزود: در غير اين صورت آنها ناچارند در خيابان بمانند و گرفتار ناهنجاريهاي مختلف شوند.معتمدي افزود: 90درصد دختراني كه از خانه فرار مي‌كنند از خانواده‌هايي هستند كه در حال طلاق يا نابسامان هستند.
مديرمراكز نگهداري دختران فراري در تهران:سن دختران فراري به 9سال رسيده كه نشان از وضعيت بحراني دارد.
روزنامه توسعه 21 آذر 81
مديرمراكز نگهداري دختران فراري در تهران اعلام كرد سن دختران فراري به 9سال رسيده كه نشان از وضعيت بحراني دارد.
زهره زارع گفت وجود مراكز نگهداري دختران فراري باعث تشويق دختران به فرار از خانه و افزايش شمار اين دختران در تهران شده است.
وي گفت معضل فرار دختران از جمله آسيبهاي اجتماعي است كه آينده و سرنوشت فرزندان برخي خانواده‌ها را با تهديد جدي مواجه كرده است.
زارع اضافه نمود بر اساس آمار به دست آمده از دختران فراري در شهر تهران، ميانگين سن دختران فراري 9تا 17سال است كه نشان از وضعيت بحراني آن دارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر