دانلود تحقیق درمورد سازمان اسلامي آموزشي علمي و فرهنگي

دانلود تحقیق درمورد سازمان اسلامي آموزشي علمي و فرهنگي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد سازمان اسلامي آموزشي علمي و فرهنگي

با دانلود تحقیق در مورد سازمان اسلامي آموزشي علمي و فرهنگي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سازمان اسلامي آموزشي علمي و فرهنگي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سازمان اسلامي آموزشي علمي و فرهنگي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سازمان اسلامي آموزشي علمي و فرهنگي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه
در عصر حاضر با وجود مرزبندي‌هاي جغرافيايي، بيش از هر زمان ديگري، ارتباطات بين‌المللي و مناسبات فرهنگي ميان ملتها اهميت يافته و تاثير آن در تحولات اجتماعي و پيشرفت و توسعه جوامع بيش از پيش آشكار گرديده است. مبادلات فرهنگي ميان كشورها، نه تنها موجبات رشد و غناي فرهنگي جامعه را فراهم مي‌آورد، بلكه زمينه را براي شناخت ساير ملتها و فرهنگ‌هاي گوناگون و ايجاد تفاهم و احترام نسبت به آنها مساعد مي‌سازد. ملتها در سايه ارتباطات بين‌المللي، به نقاط قوت و ضعف خود پي برده و امكان مي‌يابند تا از دستاوردها و تجربيات ساير ملت‌ها در زمينه‌هاي مختلف بهره‌مند شده و مراحل رشد و تكامل را طي كنند. آموزش و پرورش به عنوان مهمترين و فراگيرترين نهاد آموزشي- فرهنگي هر جامعه، تاثير بسزائي در ايجاد شناخت و تفاهم بين ملتها از طريق گسترش مناسبات آموزشي و فرهنگي بين كشورها دارد. بدين جهت امروزه بخشي از فعاليتهاي وزارت آموزش و پرورش كشورها به فعاليتهاي برون مرزي و بين‌المللي اختصاص يافته است. بر همين اساس دفتر همكاري‌هاي علمي بين‌المللي به عنوان نهاد بين‌المللي وزارت آموزش و پرورش جمهوري اسلامي ايران در سال 1374 آغاز به كار كرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر