دانلود گزارش ساختار اداری مدرسه

دانلود گزارش ساختار اداری مدرسه

0 3.9k
دانلود گزارش ساختار اداری مدرسه

دانلود گزارش ساختار اداری مدرسه
فرمت فایل : word
تعداد صفحات فایل : 14 صفحه
مختصری از شرح

مقدمه :
معمولا درهر جامعه ای برای برقراری نظم و دوام مجموعه ای از قوانین و مقررات مطرح است. در سیستم آموزشی مثل مدرسه مجموعه ای از قوانین وظایف به عنوان ساختار مدرسه مطرح است. ساختار سازمانی تعیین کننده روابط رسمی و نشان دهنده اهمیت قانونمندی در مدرسه می باشد. تحت تاثیر اهداف، استراتژی در محیط سازمان قرار میگیرد و چارچوبی است که مدیران برای تقسیم و هماهنگی فعالیت های اعضای سازمان آن را ایجاد می کنند. ساختار سازمانی یک مدرسه شیوه ای است که به وسیله آن فعالیت های سازمانی تقسیم، سازماندهی و هماهنگ میشوند. سازمان ها ساختارهایی را به وجود می آورند تا فعالیت های عوامل انجام کار را هماهنگ کرده و کارهای اعضای سازمان را کنترل کنند .این دبستان که دوره ی ابتدایی است در دو نوبت صبح و بعداظهربرای اجرای کلاس ها متغییر است. تعداد دانش آموزان 450 و متوسط هر کلاس 30 نفر میباشد. به دلیل اینکه مدرسه فاقد تصویر چارت سازمانی است اسم و فعالیت های همکاران عزیز را به شکل توصیفی بیان میکنم. این مدرسه دارای معاون آموزشی، معاون اجرایی، معاون پرورشی، مربی بهداشت، مربی ورزش، مشاور و مستخدم است. این مدرسه ۳ معلم بالای بیست سال سابقه دارد.
در این گزارش سعی شده است به صورت اجمالی ساختار سازمانی اداری دبستان محدثه دوره اول مورد بررسی قرار گیرد.
روز سه شنبه مورخه 99/8/20 به قصد جمع آوری مطالب جهت تهیه گزارش ساختار سازمانی به مدرسه محدثه رفتم و ساعت 9 به مدرسه رسیدم. چون مدارس شهر ما قرار گذاشته بودند برای رفع اشکال دروس هفته ای دو جلسه برای هر پایه به مدت یک ساعت کلاس تشکیل بدهند. برای همین منم منتظر ماندم تا زمانی برای نوشتن گزارش ساختار سازمانی مدرسه بروم که اکثر همکاران و کارکنان در مدرسه حضور داشته باشند. وارد حیاط مدرسه شدم با اولین نفر که مواجه شدم دیدم خانم نظیفی مدیر آموزشگاه با عجله میخواهند از مدرسه خارج شوند در همان حین که در حال خارج شدن از مدرسه بودنند من را دیدند و با خوش رویی با من سلام و احوالپرسی میکردند. پرسیدم که اتفاقی افتاده خانم نظیفی که عجله دارید ؟ ایشون جواب دادند : امروز در آموزش و پرورش جلسه ای داریم با مدیران مدارس برتر شهری که مدیران و معلمان برتر دوره های کارآموزی و گردهمایی هایی برای سایر فرهنگیان تشکیل دهند تا با شرکت فعال در آن جلسات بتوانیم از تجربیاتشان برای ایجاد فضایی بهتر در هر مدرسه برای یادگیری دانش آموزان استفاده کنیم و اینکه چون از شروع سال تحصیلی بودجه ای برای مدارس تقسیم بندی نشده قرار است درآن جلسه حاضر شویم و هر مدیر بر حسب فعالیت هایی که در مدرسه اش در طول سال تحصیلی انجام می شود توضیح دهد تا بر حسب آن ها به هر مدرسه بودجه اختصاص یابد. چون ایشان عجله داشت وقتی که می خواست از در خروجی حیاط بیرون رود گفت به خانم عبدالهی معاون آموزشی مدرسه سپرده ام تا در غیاب من وظایف مرا انجام دهد. کارهایی را که داری به ایشان بگو کمکت میکند. گفتم چشم ممنون خانم نظیفی و راهی دفتر مدیریت شدم.......

دانشجویان عزیز ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل را جهت دانلود گزارش ساختار اداری مدرسه انتخاب نمودید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت بالا به شما می باشیم.

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) - (سروش-تلگرام : darsifile@)


20,000 تومان