دانلود گزارش کارورزی 1 گزارش عاطفی

دانلود گزارش کارورزی 1 گزارش عاطفی

0 3.4k
دانلود گزارش کارورزی 1 گزارش عاطفی

گزارش کارورزی 1 گزارش عاطفی

فرمت فایل  : word

تعداد صفحات فایل 3 صفحه

مختصری از شرح

عاطفه:
یکی از جنبه های روح و نفس انسان، «ساحت عاطفی انسان» است. عاطفه، به معنای محبت و مهربانی است. و غالبا تحت تاثیر عناصر و عوامل مختلف از قبیل: عشق، حس جمال، و مهر و محبت قرار میگیرد. و نوعی میل است که جهت آن به سوی غیر میباشد. عاطفه از ویژگی های فطری و مثبت انسانی است و مومنان به داشتن آن ترغیب شده اند، از این رو، عاطفه از مبانی انسان شناسی است.

در اولین برخوردی که با مدیر محترم مدرسه داشتم پی بردم که وی شخصی مدبر ، فرهیخته و تجربه کافی در امور اداری و آموزشی را دارا می باشد . نحوه برخورد وی با پرسنل آموزشی و اداری نیز کاملا محترمانه و در چهارچوب قوانین اداری است . علاوه بر آن فردی کاملا مودب و شخصیتی بسیار شکیبا دارد که از تمام نقطه نظرات همکاران ، ایشان جهت پیشرفت و تحسین آموزشگاه خود نهایت بهره را می گرفت.
در طی جلساتی که در مدرسه حضور داشتم شاهد این جریان بودم که مدیر محترم با معاون و دبیران مدرسه رابطه ای صمیمانه و احترام متقابل برای همدیگر قائل بودند. علاوه بر آن با رفتار محترمانه از اولیا دانش آموزان استقبال می کرد و این در خور تامل برای من بود که مدیر محترم مدرسه باید چگونه رفتار کند. ایشان در واقع به خوبی توانسته است رابطه ی عاطفی محکمی با دانش آموزان برقرار کند و به همین جهت دانش آموزان به راحتی مشکلاتی که گریبان گیر مدرسه و درسی خود می باشند را با مدیر در میان می گذارند . راه های ارتباطی مختلفی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است که از جمله می توان به صورت حضوری یا از طریق صندوق ارتباطات که در سالن جنب درب ورودی نصب شده و یا از طریق نهاد شورای دانش آموزانی مشکلات خود را با مدیر در میان بگذارند و وی این گونه در نهایت وسعت و تلاش در حل و فصل مشکلات فعالیت میکنند .

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

پشتیبانی 24 ساعته و ارسال در تلگرام و واتس اپ

ارتباط فوری در تلگرام 👈 https://t.me/drsifile

ارتباط فوری در واتس آپ 👈 http://wa.me/989306359679

(دریافت مستقیم+ارسال در ایمیل)


20,000 تومان