دانلود گزارش کارورزی وضعیت فیزیکی مدرسه

دانلود گزارش کارورزی وضعیت فیزیکی مدرسه

0 2.8k
دانلود گزارش کارورزی وضعیت فیزیکی مدرسه

گزارش کارورزی وضعیت فیزیکی مدرسه

فرمت فایل  : word

تعداد صفحات فایل : 5 صفحه

مختصری از شرح

مقدمه:
سپاس خدايي را كه علم و دانش را عاملي براي برتري انسان بر انسان هاي ديگر قرارداد و سلام و درود فراوان بر خاتم پيامبران كه منبع علم ودانش است .
جا دارد كه بر مصداق « من لم يشکر المخلوق لم يشکر الخالق » بسي شايسته است از والدینم ، مسئولین دانشگاه ، مدیریت محترم آموزشگاه کارورزي ،استاد کارورزی جناب آقاي دکتر عیسی پور تقدیر و تشکر نمایم .
گزارشی از وضعیت فیزیکی مدرسه:
محیط فیزیکی مدرسه می تواند تاثیری شگرف برکیفیت یاددهی و یادگیری داشته باشد. نحوه چیدن میز و صندلی ها، ترتیب نشستن شاگردان، شرایط عمومی کلاس و نظافت آن، همه نقشی در ارسال پیام مثبت یا منفی به شاگردان درباره انتظاراتی که از آنها داریم خواهند شد.
دبستان پسرانه معرفت در شهرستان اندیمشک، کوی قائم خیابان20متری ارشاد واقع شده است. مدرسه در فاصله 100متری شهرداری و 5 کیلو متری دانشگاه فرهنگیان این شهرستان می باشد.
مدرسه از سمت شرق در مجاورت چند سوپر مارکت و مغازه می باشد، مقابل آن یک منزل مسکونی و فلافل فروشی و در قسمت غربی، منازل و یک مدرسه دو شیفت ( دبستان دخترانه فتح المبین و دبیرستان دخترانه سمیه ) واقع شده است.
این مدرسه قدیمی است که در سال تحصیلی 60-59 تأسیس شده و بهتر است بازسازی شود. نوع مدرسه دولتی و مساحت آن بالغ بر 2000 متر مربع و زیر بنای آن 450 مترمربع می باشد. حیاط مدرسه فقط یک درب ورودی بزرگ به ابعاد m 3 3 m × و به رنگ کرمی با حاشیه نارنجی دارد که بالای آن یک تابلوی سفید رنگ شامل مشخصات (ارم الله، وزارت آموزش و پرورش، اداره کل استان خوزستان و مدیریت شهرستان اندیمشک با رنگ آبی بر روی آن نوشته شده است) و بالای چهارچوب درب، 2عدد پرچم ایران و یک پرچم سیاه رنگ به مناسبت ایام محرم نصب شده است. بر روی دیوار سمت راست درب از بیرون « اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم » به رنگ سرخ نوشته شده است و دیوار سمت چپ نارنجی رنگ می باشد.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

پشتیبانی 24 ساعته و ارسال در تلگرام و واتس اپ

ارتباط فوری در تلگرام 👈 https://t.me/drsifile

ارتباط فوری در واتس آپ 👈 http://wa.me/989306359679

(دریافت مستقیم+ارسال در ایمیل)


15,000 تومان