دانلود تحقیق درمورد چرا همه آدمها زيبا نيستند؟

دانلود تحقیق درمورد چرا همه آدمها زيبا نيستند؟

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد چرا همه آدمها زيبا نيستند؟

با دانلود تحقیق در مورد چرا همه آدمها زيبا نيستند؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چرا همه آدمها زيبا نيستند؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چرا همه آدمها زيبا نيستند؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چرا همه آدمها زيبا نيستند؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

يک تحقيق جديد توضيح ميدهد که چرا همه ما انسانها با خصوصيات چهره و بدن ستاره هاي سينما به دنيا نمي آييم.

 

يکي از مسائلي که همواره خار چشم زيست شناسان بوده، اين است که با وجود اينکه جنس ماده براي توليد مثل همواره به سوي جذابترين نر جلب ميشود، چگونه باز هم هر موجود با هم نوع خود تا اين حد متفاوت است، در حالي که بايد تا کنون جذابترين ژنها در ميان کل جمعيت گونه هاي جانوري پخش شده و کل افراد آن زيبا شده باشند.

 


به گفته ماريون پتري (Marion Petrie) سرپرست تيم تحقيقاتي دانشگاه نيوکاسل " در زمينه زيست شناسي تکاملي، اين امر يکي از مشکلات اساسي است"

معماي رفتار نرها در انتخاب جفت
در بعضي گونه هاي جانوري، ماده ها براي جفتگيري به انتخاب جذابترين نرها ميپردازند. براي مثال طاووسهاي ماده، طاووس نري را انتخاب ميکنند که پرهاي دمش از ديگران بلندتر باشد. به عبارتي اين طاووس با دم زيبا و درخشان، "جرج کلوني" طاووسها به شمار مي آيد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر