دانلود تحقیق درمورد اثر سطوح مختلف سبوس برنج فراوری شده با حرارت بر روی مصرف خوراک

دانلود تحقیق درمورد اثر سطوح مختلف سبوس برنج فراوری شده با حرارت بر روی مصرف خوراک

0 2.8k
دانلود تحقیق درمورد اثر سطوح مختلف سبوس برنج فراوری شده با حرارت بر روی مصرف خوراک

با دانلود تحقیق در مورد اثر سطوح مختلف سبوس برنج فراوری شده با حرارت بر روی مصرف خوراک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اثر سطوح مختلف سبوس برنج فراوری شده با حرارت بر روی مصرف خوراک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اثر سطوح مختلف سبوس برنج فراوری شده با حرارت بر روی مصرف خوراک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اثر سطوح مختلف سبوس برنج فراوری شده با حرارت بر روی مصرف خوراک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:78 صفحه

قسمتی از فایل:

-1-مقدمه

نظر به افزايش جمعيت جهاني از سطح 72/5 ميليلارد (1995، FAO) به 11 ميليارد نفر در سال 2100 (نورس، 1992 و دمني، 1984) می­رسد استفاده بهينه از منابع غذايي موجود و فرآورده­هاي جانبي توليد شده در بخش كشاورزي در راستاي توليد منابع غذايي انساني امري ضروري به نظر مي­رسد.         جدول 1-1 برآورد جمعيت با توجه به آمار بانك جهاني ( برحسب میلیارد نفر )

اقتباس از منبع 53 و 34

 

برنج سهم زیادی از محصولات غلات دنیا را به خود اختصاص می­دهد. که علت آن مصرف زیاد و قابلیت سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف می­باشد.  بد­لیل قابلیت رشد و کشت در انواع زمین­های کشاورزی، آن را تبدیل به مهمترین محصول غلات در دنیا کرده است(2).            

فصل اول: مقدمه

 
(مایکلسون و داتل[1]، 1991 ) برنج یک ماده غذایی پایه در کشور های در حال توسعه است و در سال 2000 برنج و فرآورده­های آن تأمین کننده انرژی 40% از مردم جهان بود  به طوری که از گندم  پیشی گرفته است( هانگ و لو[2]، 1991 ). جمعیت زیادی در کشورهای در حال توسعه وجود دارد که با محدودیت در مصرف دانه غلات مواجه می­باشند و این دلیل موجهی برای استفاده از دانه غلات در تغذیه انسان، و استفاده از غلات اضافی و پس­مانده­های آن در تغذیه دام می­باشد. اين در حاليست كه حجم دور ريزی ضايعات كشاورزي در مزارع كشور قابل تأمل است. اين مسئله زماني اهميت خود را نشان مي­دهد كه بدانيم ضايعات و پس­مانده­هاي مزارع در ديگر كشورها منبع اصلي تأمين خوراک دام است و نیز به ايران وكشورهاي مشابه صادر مي­گردد. سالانه ميليونها دلار ارز جهت واردات غلات از كشور خارج مي­شود و اين روند هرساله سير صعودي به خود مي­گيرد، بنابراین توسعه جیره­های بدون غلات یا با دانه غلات پایین به طوریکه سطح تولید حفظ شود، لازم به نظر می­رسد. از طرفی، در دنیا، مصرف سرانه شير درجهان به عنوان يكي از شاخص­های توسعه يافتگي محسوب مي­شود و هر كشوري که از سرانه مصرفي بالاتري برخوردار باشد در مباحث توسعه از رتبه بالاتري برخوردار می­گردد. توليد سرانه شير در جهان در حالي به عدد 100 كيلوگرم رسيده است كه توليد

12,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر