دانلود تحقیق درمورد احاديث اهل بيت نبوت

دانلود تحقیق درمورد احاديث اهل بيت نبوت

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد احاديث اهل بيت نبوت

با دانلود تحقیق در مورد احاديث اهل بيت نبوت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق احاديث اهل بيت نبوت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق احاديث اهل بيت نبوت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد احاديث اهل بيت نبوت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:86 صفحه

قسمتی از فایل:

چکیده

و اینک به ارمغان در این مسیر              هرچه گل داغ هر سنبل سپیده     

 هر جا که دیده ام                                با داس هر کدام بهر تو چیده ام [1]

و تو ای مظلوم تاریخ، ای پیشوای محرومان، ای حامی زحمتکشان ، ای انقلابگوی  پیروز ، امشب که می خوابم : شاید آخرین شب هجران باشد ، هجران مشتاقان ،مشتاقان محروم ، برای فرزندانمان خواهیم سرود که ما باغبانان که عمری چشم براه گذاشته ایم تا تو بیایی و با مژگان دیدگانمان فرش راهت را جارو کنیم ، نشستیم و تو نیامدی ، ای صاحب دعوت محمدی(ص) ، ای وارث هیبت عسگری.

از ولادتت تا آمدن و ظهور مبارکت نوشتیم که انگار سال ظهور  را درک کرده و علائم حتمی و غیر حتمی را شاهد بوده ایم و حتی ظهور و قیام شما را و نهضت عظیم و پر میمنتتان را و برخی از اقدامات و کارهای شما را در اجتماعات دیده ایم . دیدیم که چگونه کائنات آسمان و زمین با شما هماهنگ و قوای مادّی و معنوی به چه کیفیت یاریت می کنند ! چگونه بر مسند حکومت و رهبری تمامی بشر قرار می گیری و چگونه بر هر وجب زمین حکم می رانی !  وامّا ای کسانی که این نوشته را خواندید در شیپورهای آماده باش خویش ، فریاد «العجل یا صاحب الزمان » را حتی بگوئی دورترین ستاره ها هم برسانید . آخر آنها هم منتظرند ، تکوین در انتظار است ، تشریع مترصّد است، جهان چشم براه است. حماسه سر دهید که او می آید ، او باید بیاید و این وعده ی خداست پس اینک، اسب ها را زین کنید، سلاحها را آماده کنید ، چکمه ها را پوشیده،آستینها را بالا بزنید.


[1] - موسوی گرمارودی «من شریعی ام» دفتر دوم نشریه ی فلق ص 84.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر