دانلود تحقیق درمورد آموزش قوانين و مقررات بازي تنيس

دانلود تحقیق درمورد آموزش قوانين و مقررات بازي تنيس

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد آموزش قوانين و مقررات بازي تنيس

با دانلود تحقیق در مورد آموزش قوانين و مقررات بازي تنيس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آموزش قوانين و مقررات بازي تنيس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آموزش قوانين و مقررات بازي تنيس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آموزش قوانين و مقررات بازي تنيس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:55 صفحه

قسمتی از فایل:

پيش گفتار

 
    فدراسيون بين المللي تنيس حاكم بر بازي تنيس بوده و حقوق و مسئوليتهاي آن شامل تعيين قوانين بازي مىباشد . براي حمايت و پشتيباني از فدراسيون بين المللي تنيس ، كميته قوانين تنيس پايه گذاري شده است كه مرتباً بر بازىها و قوانين آن نظارت نموده و پيشنهاداتي را براي تغيير قوانين چه بصورت دائمي چه بصورت مقطعي براي دوره اي محدود ، به هيئت سرپرستان ITF ارائه ميدهند . اين هيئت پيشنهادات را در مجمع عمومي سالانه ITF كه بالاترين مرجع براي ايجاد تغييرات در قوانين تنيس است ، مطرح مىنمايد.

 در طي سالهاي اخير تعداد موضوعات قابل تغيير محدود بوده، اما با ارائه قوانين در يك زبان مدرن و با قابليت پيگيري ساده و مرتب منجر به كاهش تعداد قوانين شده است . به منظور مرجعيت و قابليت پيگيري در اين ويرايش جديد ، شماره قانون قديمي در پرانتز آورده شده است .

نكته : غير در موارد مشخص شده ، همه موارد براي قوانين تنيس مردان ، شامل زنان نيز مىشود .

 

 

 


 

قانون 1 : زمين (1 و 34 قديم)

زمين بازي انفرادي بايد مستعطيل به ابعاد m 77 / 23  طول و
m 23 / 8 عرض باشد .

زمين بازي دوبل بايد مستطيل به ابعاد m 77/23 طول و m 98/10 عرض باشد .

زمين توسط تور از عرض به دو نيمه تقسيم مىشود . تور توسط طناب يا كابل فلزي به دو پايه از ارتفاع m 07 /1آويخته شده است . تور بايد كاملاً بين دو پايه كشيده شده باشد . اندازه ذره اي تور بايد به حدي باشد كه به هيچ عنوان توپ از آن عبور نكند .

ارتفاع تور در مركز كه توسط يك تسمه نگهداشته شده است ، بايد m 914/0باشد . يك باند بايد روي طناب يا كابل فلزي و بالاي تور را بپوشاند . تسمه و نوار بايد كاملاً سفيد باشد.

        ·  حداكثر قطر طناب يا سيم فلزي بايد cm 8/0 باشد .

        ·  حداكثر پهناي تسمه بايد cm 5  باشد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر