دانلود تحقیق درمورد جايگاه شورای اسلامي شهر از نگاه مديريت شهری

دانلود تحقیق درمورد جايگاه شورای اسلامي شهر از نگاه مديريت شهری

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد جايگاه شورای اسلامي شهر از نگاه مديريت شهری

با دانلود تحقیق در مورد جايگاه شورای اسلامي شهر از نگاه مديريت شهری در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جايگاه شورای اسلامي شهر از نگاه مديريت شهری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جايگاه شورای اسلامي شهر از نگاه مديريت شهری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جايگاه شورای اسلامي شهر از نگاه مديريت شهری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

از برنامه‌ها و راهبردهاي اصلي در برنامه‌هاي مديريت شهري و حصول به مديريت شهري كارآمد و مؤثر، ايدة نهادينه‌سازي مشاركت و حضور مستقيم مردم در فرآيند اداره و مديريت شهرها بوده است كه در جوامع مختلف به اشكال گوناگون و روش‌هاي گاه متفاوت، قابل مشاهده مي‌باشد.

بنابراين يكي از الگوهاي ياد شده در جهت تحقق اهداف برنامه‌ريزي و مديريت شهرها، دعوت و جلب مشاركت مردم براي تهيه برنامه‌هاي شهري، مديريت و اداره امور آنها است كه نقطه اوج اين مشاركت و همكاري و مصداق عيني آن تشكيل انجمن‌هاي شهر و استفاده از حضور مفيد و مستقيم منتخبين مردم و مشاركت عامه شهروندان، سازمان‌هاي ذيربط و متخصصان امور شهري در حل و فصل كليه مسائل و مشكلات شهر بوده است، كه مي‌توان از آن به عنوان مديريت نوين شهري نيز ياد كرد و شوراهاي اسلامي شهر را مصداق بارز اين نوع مديريت در ايران مي‌دانيم.

با در نظر گرفتن سير طبيعي و تاريخي تكوين مديريت شهري در شهرهاي ايران كه مي‌توان آن را با تشكيل بلديه و انجمن‌هاي شهر در سال‌هاي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي تعريف نمود، شايد بتوان چنين بيان كرد كه مديريت شهري و انجمن‌هاي شهري و به عبارت امروزي شوراهاي اسلامي شهرها در جهت بهبود وضعيت كالبدي ـ فضايي شهرها مي‌بايست تلاش‌هاي ارزشمندي را انجام دهند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر