دانلود تحقیق درمورد حسگر اپتوالكترونيك

دانلود تحقیق درمورد حسگر اپتوالكترونيك

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد حسگر اپتوالكترونيك

با دانلود تحقیق در مورد حسگر اپتوالكترونيك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حسگر اپتوالكترونيك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حسگر اپتوالكترونيك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حسگر اپتوالكترونيك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

6-5 اهداف رديابي حسگر اپتوالكترونيك در يك تركيب

رديابي و موقعيت كامل يك هدف مي تواند به موارد دقيق حساس باشد از ميان حسگرهاي اپتوالكترونيك براي رديابي كردن يا انعكاس هدف فردي تركيب است. سيستم يك اپتوالكترونيك اندازه گيري هاي هم زمان يك موقعيت از بازيابي 50 اهداف در ديد 35درجه با دقت mm1/0 است. سيستم اندازه گيري 10 بار در دومين است. سيستم يك نشانه معلوم از مساحت براي هر هدف است كه بيشتر از 75 متر مسير از آن واحد حسگر است. سيستم حسگر رمزگذاري موقعيت دقت بالا مخصوص ناميده مي شود (شيپسي).

شيپسي پر در قسمتهاي از يكي سازي سيستم و كنترل انعكاس زياد مثل فاصله زياد و آنتن و بخشهايي از سكوهاي زميني وجود دارد. آن كاربر خوبي در محل قرار و سيستم هاي مخفي دارد. كاربرد پايه زميني شامل تعيين نور و نقطه درست از 70 متري عمق، فاصله، شبكه آنتن مي شود.

پرتوافكندن شيپسي بازنمايي هرزها توسط مجموعه ليزرها در واحد حسگر است. نمونه كاربرد (شكل 20-5) پرتوهاي اشعه ليزر هر هدفي با 30 پالس درجه آن 100 مگاهرتز است. انعكاس روشن از هدف تمركز بوسيل لنزها و گذشتن از بين پرتوهاي شكسته شده از تصوير در طرح وصل شدن شارژ (سي سي دي) و در فتوكاتد از پرتو اشعه كاتدي است. موقعيت زاويه دار از هدف تعيين كردن ساده از موقعيت وصل شدن شارژ و انعكاس آن است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر