دانلود تحقیق درمورد پست الكترونيكي و نياز كتابخانه ها و مراكز اطلاع رساني به آن

دانلود تحقیق درمورد پست الكترونيكي و نياز كتابخانه ها و مراكز اطلاع رساني به آن

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد پست الكترونيكي و نياز كتابخانه ها و مراكز اطلاع رساني به آن

با دانلود تحقیق در مورد پست الكترونيكي و نياز كتابخانه ها و مراكز اطلاع رساني به آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پست الكترونيكي و نياز كتابخانه ها و مراكز اطلاع رساني به آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پست الكترونيكي و نياز كتابخانه ها و مراكز اطلاع رساني به آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پست الكترونيكي و نياز كتابخانه ها و مراكز اطلاع رساني به آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

چکيده
مقاله حاضر به تعريف ، تاريخچه وکاربرد پست الکترونيکي دربخشهاي مختلف کتابخانه ازجمله کاربرد آن در واحد مرجع، واحد انتخاب وسفارش ، سازماندهي اطلاعات ، تهيه مجلات الکترونيکي،اشاعه اطلاعات ،گروهاي مباحثه ونياز کتابداران به آن مي پردازد ودرپايان مزايا و مشکلات استفاده از پست الکترونيکي در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رساني ذكر شده است.

کليد واژه ها
پست الکترونيکي کتابخانه ها و مراکزاطلاع رساني  - پست الكترونيكي ، انتخاب وسفارش- پست الكترونيكي ، سازماندهي اطلاعات-  پست الكترونيكي ،كتابداران-  اشاعه اطلاعات - گروه هاي بحث الكترونيكي

مقدمه
هزاران سال است که ديگر ، ديدار و گفتگوي حضوري تنها برآورنده نياز انسان به ارتباط نيست و بشر همواره به دنبال سريع ترين راه براي برقراري ارتباط بوده است ، شبکه ها بر اساس همين تمايل انسان به برقراري ارتباط با ديگران بنا نهاده شده اند.(مديري،1376،49)
پست الکترونيکي يکي از مهمترين و پراستفاده ترين خدمات شبکه ارتباطي اينترنت محسوب مي شود و قابليت ارسال و دريافت هرنوع پيام اعم از متن ، تصوير ، صوت ،... را به شکل الکترونيکي ( رقومي ) دارد. پست الکترونيکي شباهت زيادي به پست معمولي دارد. پست الکترونيکي همچون پست معمولي داراي فرستنده ، گيرنده ، محمل و پيام است با اين تفاوت که تمامي اجزاي آن کامپيوتري مي باشد. (شيري ، 1378 ، 32 )

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر