دانلود تحقیق درمورد تاريخچه مرغداري در ايران

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه مرغداري در ايران

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد تاريخچه مرغداري در ايران

با دانلود تحقیق در مورد تاريخچه مرغداري در ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاريخچه مرغداري در ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاريخچه مرغداري در ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاريخچه مرغداري در ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

تا سال 1332 هيچگونه موً سسه مرغداري در ايران تاًسيس نشده بود. مرغ و تخم مرغ موجود در بازار از روستاها بود و اين گونه محصولات دور گردها خريداري و پس از گذشت زمان نسبتاً طولاني بدست مردم و مصرف کننده مي رسيد و اگر هم منبع در آمدي بود براي دوره گردها داشت.

از سال 1333 سازمان دامپروري وابسته به وزارت کشاورزي با همکاري بخش خصوصي و دولتي و سازمان اصل 4 شروع به وارد کردن نژادهاي اصيل خارجي جهت هدف هاي مختلف در صنعت مرغداري کرد . هم زمان با اين اتفاق ماشين هاي جوجه کشي نيز وارد شد .

با اين تغييرات ديگر اين صنعت روشهاي مديريت تهيه فرمولهاي غذايي و شناخت معالجه امراض آموزش داده شد و مورد پيگيري و توسعه واقع شد.

با توجه به در آمد اين رشته بخش خصوصي سرمايه گذاري را در صنعت مرغداري کمک نمود شامل : پايين بودن دست فرد کارگر و بالا بودن قيمت گوشت قرمز ( بدليل کمبود مراتع و محدوديت مراتع ) را مي توان ذکر کرد.

بيشترين پيشرفت در صنعت مرغداري در 15 تا 20 سال گذشته صورت گرفته است در حال حاضر نيز صنعت مرغداري تا آنجا که بايد پيشرفت نکرده ولي ميتوان اين نکته را ذکر کرد که گوشت مرغ با اين تفاسير هنوز هم ارزانترين منبع گوشت است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر