دانلود تحقیق درمورد ربات

دانلود تحقیق درمورد ربات

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ربات

با دانلود تحقیق در مورد ربات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ربات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ربات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ربات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

  جاتون خالی هفته پیش برای شرکت در یک کارگاه  (workshop) با دو تا از بچه های آزمایشگاه رفته بودیم شهر نیس  فرانسه. یه جمع 20 نفره متشکل از حدود 10 الی 12 بیولوژیست و شیمیست و  بقیه هم از رباتیک.

حسابی خوش گذشت. بخصوص اینکه تمام هزینه سفر از طرف یک بنیاد علمی که وابسته به یکی از خانواده های پولدار فرانسه بود پرداخت میشد. میگفتن این خانواده یک شرکت نفتی دارند که قاعدتا باید وابسته یا شاید خود شرکت توتال فرانسه باشه. محدوده وسیعی به اندازه یک شهر بزرگ ، توی کوه، پوشیده از درختان جنگلی متعلق به این بنیاد بود. با خونه هایی شیک ولی دور از هم که برای رفت و آمد بینشون باید از ماشین استفاده میکردیم. روزای آخر دیگه داشتم مریض میشدم از بس غذاهای مختلف و خیلی سنگین به این شکم بیچاره ریخته بودیم.

موضوع کارگاه ارتباط بین رباتها و حیوانات بود. از جمله این پروژه ها که به نظرم جالب اومد پروژه ای بود که تو MIT داشت انجام میشد و اونهم در رابطه با حصار مجازی برای کنترل یک گله گاو بود! خود استادی که روی این موضوع کار میکرد به خاطر شرکت تو کنفرانس ICRA که همزمان با کارگاه ما تو اسپانیا برگزار میشد نتونسته بود بیاد و دانشجوش رو فرستاده بود. دانشجوش رشته کنترل خونده بود و در جریان کارگاه کلی باهم رفیق شدیم.

جریان از این قراره که اینا یه زنگوله درست کردن برای گاو ها که یه GPS توش داره به اضافه بورد بی سیم برای انتقال اطلاعات به یه سرور مرکزی و دو تا بلند گو که بتونن صدای سه بعدی تولیک کنند و یه کامپیوتر کوچولو.

حالا یه نفر که همون جناب چوپان! باشه از اتاق فرمان! یه حصار مجازی برای کامپیوتر رسم میکنه که آقای کامپیوتر حواست به این گاوهای ما باشه از این محدوده بیرون نرن تا ما یه چرت بزنیم.

هر وقت گاوی از اون محدوده رد بشه این سرور به کامپیوتر کوچولو فرمان میده که گاو رو برگردونه. اون هم با تنظیم جهت صدا، یه صدای سه بعدی از سگ گله تولید میکنه، جوری که گاو رو به راه راست! هدایت کنه.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر