دانلود تحقیق درمورد اطلاعات مديريتي

دانلود تحقیق درمورد اطلاعات مديريتي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد اطلاعات مديريتي

با دانلود تحقیق در مورد اطلاعات مديريتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اطلاعات مديريتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اطلاعات مديريتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اطلاعات مديريتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

راجع به اعتبار سيستم اطلاعات مديريتي ، دانش فني و صحت تجزيه و تحليل ، چنانچه سيستم اطلاعات مديريتي ، دانش فني ، و صحت تجزيه و تحليل بهبودي يابد ، برآوردي به تقريب بهتر و حدود درستي داريم ، و محدوده عدم اطمينانشان کاهش مي‌يابد ( در مورد رعايت کردن رويدادهاي آب شناسي که از حد آن ، تجاور مي‌شود ،  در مقدار محدوديت تخمين زده قبل توضيح داده خواهد شد ) راهکار يک اعتبار محدود برآورده شده به طور عادي بي شرط است و شتاب ماکزيمم احتمالي (PMP) و سيل ماکزيمم احتمالي متناظر (PMF) شتاب ماکزيمم احتمالي به وسيله سازمان هواشناسي جهان تعريف شده (1983) به عنوان مثال کميت شتاب که روي اندازه فوقاني جهاني براي يک مدت زمان بالاي سر يک تشتک مخصوص.

مبني بر رکوردهاي جهاني ، PMP مي‌تواند از يک دوره بازگشت به مدت طولاني 500000000 سال داشته باشد. و تقريبي متناظر براي يک فاکتور فراواني 15.

برخي متغيرهاي اختياري زمان بازگشت از نظر جغرافيايي مطرح مي‌شوند. مثلاً 10000 هزار سال ، براي PMP يا PMF ، اما اين پيشنهاد هيچ يا نه هادي فيزيکي ندارد.

احتمال – محدوديت‌هاي پايه‌اي

به دليل اين که احتمال نامعلوم آن ، مقدار محدوديت برآورده شده به صورت معين استفاده مي‌شود. حد پائين مقياس طراحي ، يک احتمال يا فراواني رويکرد قابل قبولي به طوري عادي پايه گزارش شده است. بزرگي پيشامدهاي هيدرولوژيک در اين سطح غير مهم هستند ، معمولاً در محدوده يا نزديک مشاهدات تکرار شونده ، بطوري که در يک نتيجه ، احتمالات از پيشامد مي‌تواند به طور کافي تخمين زده شود وقتي که سابقه‌هاي هيدرولوژيک به انداز کافي زياد و در دسترس باشد براي آناليزهاي فراواني ، رويکرد احتمالاتي کمتر ذهني مي‌باشد و بيشتر به صورت تئوري مي‌باشد. روشهاي احتمالاتي همچنين نسبت به راههاي استدلالي مقدم تر است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر