دانلود تحقیق درمورد اينترنت

دانلود تحقیق درمورد اينترنت

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد اينترنت

با دانلود تحقیق در مورد اينترنت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اينترنت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اينترنت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اينترنت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:34 صفحه

قسمتی از فایل:مقدمه
ارتقاي سطح دانش, توانايي و مهارتهاي ارتباطي براي پاسخگويي به نيازهاي جديد يكي از رويكردهاي مهم در سازمانهايي است كه به اصل پويايي مداوم پايبندند. هر سازماني براي ايجاد ارتباط مستحكم تر و بهتر با گروههاي مخاطب و مشتريان خود تدابيري انديشيده است. امكانات اينترنت يكي از مناسبترين و در عين حال ساده ترين راههاي ايجاد ارتباط دوسويه بين سازمان و كليه افراد و نهادهاي ذينفع (Stakeholders) است. بهره برداري از امكانات اينترنتي همواره به دو عامل اصلي وابسته است. نخست, فناوري جديد و ديگر شيوه و كيفيت استفاده از اين پديده.
با اقبال رو به فزوني براي استفاده از اينترنت, شايد سخن راندن از مزايا و مضار اينترنت شايد در عمل چندان ثمربخش نباشد. اينترنت نيز همچون پديده هاي ديگر عصر جديد راه خود را پيموده و با توجه امكانات بيسابقه اي كه دارد, به سرعت در حال گسترش است.
اگر از چون و چرا و مجادله درباره اساس و فلسفه اينترنت صرف نظر كنيم وآنرا همچون رسانه هاي نوين، يك پديده, با ويژگيهاي خاص خودش بدانيم , ناگزيريم به تناسب موضوع مورد نظر, به جنبه هايي از اينترنت بپردازيم كه مستقيم و غيرمستقيم بر روي سازمانها و كاربران تاثير مي گذارد.
1- سازمانها. سازمانها (اعم از دولتي و خصوصي) كه از عمده ترين كاربران ايترنت هستند, دو دليل عمده را براي توجيه ضرورت استفاده از اينترنت را مطرح مي كنند؛ نخست آنكه اين پديده مجراي مناسبي براي انجام امور جاري, مانند مبادلات, ارتباطات دو و چند جانبه, و امر تجاري آنها است كه علاوه بر كاهش هزينه ها و نياز به نيرو انساني, در تسريع امور تاثير غيرقابل انكاري دارد. ديگر آنكه اينترنت جايگاه بسيار مناسبي براي انتقال اطلاعات به اشكال مختلف و اطلاع رساني است. به ويژه آنكه ارتباط با مشتريان و مخاطبين از اين طريق بر بسياري از اشكال ديگر ارتباط برتري دارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر