دانلود تحقیق درمورد آلو

دانلود تحقیق درمورد آلو

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد آلو

با دانلود تحقیق در مورد آلو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آلو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آلو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آلو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

·                     انتخاب و گزينش

·                     آماده سازي

·                     گونه هاي ژاپني

·                     گونه هاي اروپايي

·                     گونه هاي پيوندي



اگر آلو بصورت تازه و از درخت مصرف شود خوشمزه تر است اما به صورت خشک شده نيز خوراک مختصر خوبي محسوب مي شود. اثر فيبر اين ميوه در بدن انسان که از ديربازشناخته شده به علت وجود ماده اي در پوست آلو است که مسئول اين عملکرد مي باشد.اگر پوست آلو راجدا کنيد تاثير اين فيبراز بين مي رود اما همچنان تامين کننده مواد غذايي مي باشد.

قبلاً آلوها مثل کشمش ، روي درخت و در نور خورشيد خشک مي شدند اما اکنون آنها را در تونل هوا که با گاز گرم مي شود خشک مي کنند تا آنها ظاهري هماهنگ داشته باشند. آلوهائيکه براي خشک کردن چيده مي شوند نسبت به آنهايي که براي مصرف تازه يا کمپوت برداشت مي شوند رسيده تر هستند.



 

 

آلوها به دو گروه اصلي تقسيم مي شوند:آلوي ژاپني و اروپايي يا آلوي مخصوص خشک کردن. آلوي ژاپني بصورت تازه ، کمپوت ، مربا يا داخل ژله مصرف مي شود . آلوي اروپايي را خشکي مي نامند چون آنها را مي توان بدون خارج کردن هسته خشک نمود.در واقع مردم بيشتر اين نوع آلو را بصورت خشک شده مي بينند.البته آلوي اروپايي را مي توان به شکل تازه يا درون غذا مصرف کرد.تقريباً 90 درصد آلوي مصرفي آمريکا در کاليفرنيا کشت مي شوند که بيشتر آنها در دره San Joaquin پرورش مي يابند

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر