دانلود تحقیق درمورد آزمون هاي روغن

دانلود تحقیق درمورد آزمون هاي روغن

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آزمون هاي روغن

با دانلود تحقیق در مورد آزمون هاي روغن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آزمون هاي روغن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آزمون هاي روغن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آزمون هاي روغن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:41 صفحه

قسمتی از فایل:

در بسته بندي مشخصات زير بايد درج شده باشد :

نام كارخانه - نوع روغن - سري ساخت - وزن روغن - پروانه ساخت و بهره برداري - تاريخ توليد و انقضا

در تمامي آزمايشها براي نمونه برداري از روغن جامد بايد از عمق آن استفاده كنيم و در مورد روغن مايع بايد قبلاً آنرا هم بزنيم چون قسمت سطحي روغن در تماس با هوا بوده و فاكتورهاي بدست آمده قابل اطمينان نيستند .

 

عدد پراكسيد :

عدد پراكسيد : ميلي اكي والان پراكسيد است كه در يك كيلوگرم روغن يا چربي وجود دارد . اسيدهاي چرب اشباع نشده در محل پيوند دوگانه اكسيژن را جذب كرده و پراكسيد توليد مي كنند.

پراكسيد ها از نظر شيميايي بسيار فعالند ، محصولات اوليه اكسيداسيون روغن ها و چربيها هستند و ارتباط مستقيمي بين عدد پراكسيد و ميزان فساد روغن وجود دارد .

اساس كار : پراكسيد يد موجود در يدورپتاسيم را آزاد مي كند . مقدار يد آزاد شده با تيوسولفات سديم اندازه گيري مي شود .

روش كار : 5 گرم از نمونه روغن را وزن مي كنيم (اگر نمونه جامد است قبلاً بايد ذوب شود) سپس 30 ميلي ليتر از محلول كلروفرم و اسيد استيك (به نسبت 2 به 3) و بعد از آن 5/0 ميلي ليتر محلول يدور پتاسيم اشباع مي ريزيم . بعد از 1 دقيقه 30 ميلي ليتر آب مقطر مي ريزيم . سپس چند قطره معرف چسب نشاسته اضافه مي كنيم . با تيوسولفات سديم 01/0 نرمال تا از بين رفتن تيرگي تيتر مي كنيم تا شفاف شود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر