دانلود تحقیق درمورد خودروي رنو

دانلود تحقیق درمورد خودروي رنو

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد خودروي رنو

با دانلود تحقیق در مورد خودروي رنو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خودروي رنو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خودروي رنو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خودروي رنو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

سرانجام پس از مدت‎ها انتظار، شركت رنو با عرضه خودروي 5 هزار يورويي خود، برنامه‎هاي جاه‎طلبانه‎اش را براي دستيابي به توليد سالانه حدود يك ميليون دستگاه در سراسر دنيا اعلام كرد. اين شركت قصد دارد تا پايان دهه حاضر به برنامه‎هايش جامه عمل بپوشاند. در اين مقاله، مارك بودسا به بررسي موشكافانه‎اي در زمينه پروژه خودروي جهاني رنو مي‏پردازد:

اين خودرو كه پيشتر به نام 90X شناخته مي‎شد، يك سواري صندوق‎دار چهار در برپايه طرح مشترك B شركت‎هاي رنو و نيسان است كه پس از مدتي نام آن به لوگان تغيير يافت و براي نخستين بار در يكي از شركت‎هاي اقماري رنو با نام «داچيا» در كشور روماني ساخته خواهد شد. اين خودرو بسته به اين كه در چه بازاري به فروش برسد، با نام تجاري داچيا (Dacia) يا رنو عرضه خواهد شد.

در بازارهاي اروپاي مركزي و شرقي همچنين تركيه و شمال افريقا كه نام تجاري داچيا پيشتر نيز به كار رفته، همين نام را براي خودروي توليد شده به كار خواهند برد و در روسيه، امريكاي جنوبي و خاورميانه با نشان رنو عرضه خواهد شد. اين خودرو براي بازار اروپاي غربي نيز تأييديه دريافت كرده اما تا به حال برنامه‎اي براي فروش آن در اين منطقه مطرح نشده است. پيش از اين نيز طرحي مشابه در ميانه دهه 1990 از طرف كارخانه فيات با نام «پروژه 178» ارائه شده بود كه چند نوع خودرو از جمله پاليوي پنج در (Palio)، سواري سي‏ينا (Siena) و وانت استرادا (Strada) را شامل مي‎شد اما مديران اجرايي رنو مدعي‎اند كه اين دو طرح با هم تفاوت‎هاي اساسي دارند: يكي اين كه شركت رنو لوگان را براساس پيشرفته‎ترين فناوري خود مي‎سازد؛ در حالي كه مثلاً پاليو از برخي قطعات خودروي قديمي، اونو (Uno) بهره مي‎برد. ديگر اين كه لوگان ارزان قيمت خواهد بود، برخلاف سي‎ينا كه جزو بهترين‎ها و گرانترين‎هاي فيات در اروپاي مركزي به شمار مي‎رفت. به اين ترتيب لوگان نيرويي تازه به داچيا خواهد بخشيد؛ اين در حالي است كه توليد همه مدل‎هاي قديمي‎تر آن در سال آينده پايان مي‎گيرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر