دانلود تحقیق درمورد تحولي در توسعه نرم افزار

دانلود تحقیق درمورد تحولي در توسعه نرم افزار

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد تحولي در توسعه نرم افزار

با دانلود تحقیق در مورد تحولي در توسعه نرم افزار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تحولي در توسعه نرم افزار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تحولي در توسعه نرم افزار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تحولي در توسعه نرم افزار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

سالهاست كه سخت افزار درحال پيشرفت بوده اما نرم افزار به دلايلي در برابر تقريباً هر گونه اقدامي در جهت تسريع و بهبود آن مقاومت كرده است . در حال حاضر،در ميانة يك تحول در زمينه نحوة نوشتن نرم افزار قرار داريم . اين تحول مبتني بر مفهومي است كه در صنعت خودروسازي توسط هنري فورد در به كارگيري قطعات استاندارد و قابل تعويض در مدل تي خودروي فورد مورد استفاده قرار گرفت. قطعات نرم افزاري ((اشياء))يا بهتر بگوييم ((رده)) ناميده مي شوند.

كاملترين زبان شي ء گرا از زبان اسمالتاك است كه در دهه 1970 ميلادي توسعه يافت اما در بين زباهاي شيء گرا، C++ از محبوبيت بيشتري برخوردار بوده است(حدود 10 برابر اسمالتاك) .C++ دراوايل دهه 1980 ميلادي توسط بيارنه استراوستروپ توسعه يافت. در فاصلة زماني بين انتشار اولين تا دومين ويرايش اين كتاب رقيب جدي ديگري پا به عرصه گذاشته است . اين زبان، جاوا نام دارد كه در اوايل دهه 1990 توسط جيمزگاسلينگ و همكارانش توسعه يافت.

چرا هر 10 سال يك زبان برنامه نويسي شيء گراي عمده پا به عرصه وجود ميگذارد؟اسمالتاك واقع از زمان خودش جلوتر بود و يك كار تحقيقاتي به شمار ميرفت. ظهور C++ درست به موقع بود و نيازهاي برنامه نويسي سيستم با كارآيي بالا و توسعه برنامه هاي كاربردي را برآورده مي ساخت. جاوا امكاناتي براي كاربردهاي چند رسانه اي قابل حمل و كاربردهاي شبكه اي مبتني بر اينترنت و تور جهان گستر در اختيار توسعه دهندگان نرم افزار قرار مي دهد .

كامپيوتر چيست ؟

كامپيوتر دستگاهي است كه مي تواند محاسبات و تصميم گيريهاي منطقي را ميليونها و حتي ميلياردها بار سريعتر از انسان انجام دهد. به عنوان مثال بسياري از كامپيوترهاي شخصي امروزي مي توانند در يك ثانيه صد ميليون عمل جمع را انجام دهند. در حالي كه انجام چنين محاسبه اي براي يك انسان با يك ماشين حساب ممكن است دهها سال طول بكشد. (نكات قابل تامل : چگونه مي توانيد بفهميد كه اين فرد جمع اعداد را درست انجام داده است ؟ چگونه مي توانيد بفهميد كه كامپيوتر اعداد را درست جمع كرده است ؟) سريعترين ابر كامپيوتر1هاي كنوني قادر به انجام صدها ميليارد عمل جمع در يك ثانيه هستند، يعني مقدار محاسبه اي كه صدها هزار انسان مي توانند در يك سال انجام دهند! و كامپيوترهايي با چند تريليون دستورالعمل در ثانيه نيز وجود دارند كه در حال حاضر در آزمايشگاههاي تحقيقاتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

كامپيوتر داده ها را تحت كنترل مجموعه اي از دستورالعملها كه برنامه كامپيوتري ناميده مي شود پردازش        مي كند. اين برنامه ها كامپيوتر را از طريق مجموعه هايي از اعمال (با ترتيب منظم) كه توسط افرادي به نام برنامه نويس كامپيوتر مشخص شده اند، راهنمايي مي كنند.

دستگاههاي مختلفي (همچون صفحه كليد ، صفحه نمايش، موشواره ، ديسكها، حافظه، ديسك فشرده2 و واحدهاي پردازش) كه يك كامپيوتر را تشكيل مي دهند سخت افزار و برنامه هاي كامپيوتري كه بر روي يك كامپيوتر اجرا مي شوند نرم افزار ناميده مي شوند. هزينه هاي سخت افزاري در سالهاي اخير به طور چشمگيري كاهش يافته تا جايي كه كامپيوترهاي شخصي از لوازم زندگي شده اند. متاسفانه با توسعه برنامه هاي كاربردي قويتر و پيچيده تر ، هزينه هاي توسعة نرم افزار همواره به طور ثابتي در حال افزايش بوده بدون آنكه بتوان فن آوري توسعة نرم افزار رابهبود بخشيد.

سازمان كامپيوتر

صرفنظر از تفاوتهايي كه در ظاهر فيزيكي كامپيوترها است. واحد ورودي،اطلاعات(داده ها و برنامه هاي كامپيوتري) را از دستگاههاي ورودي گوناگوني مي گيرد واين اطلاعات را در اختيار واحدهاي ديگر قرار مي دهد تا پردازش شوند. امروزه بيشتر اطلاعات  از طريق صفحه كليد و موشواره وارد كامپيوتر مي شوند . در آينده شايد بيشتر اطلاعات با صحبت كردن با كامپيوتر و پويش1 تصاوير وارد شوند.

2-واحد خروجي : اين واحد، بخش ، ((صدور)) كامپيوتر است .واحد خروجي، اطلاعاتي را كه كامپيوتر پردازش كرده مي گيرد و آنها را در يكي از دستگاههاي خروجي قرار ميدهد تا جهت استفاده در خارج از كامپيوتر در دسترس قرار گيرند.

امروزه بيشتر اطلاعات بر روي صفحه نمايش ، ظاهر و بر روي كاغذ، چاپ مي شوند و يا براي كنترل دستگاههاي ديگر مورد استفاده قرار مي گيرند.



1 –SUPER COMPUTER

2 -CD -ROM

1 -Scan

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر