دانلود تحقیق درمورد استامینوفن کدئین

دانلود تحقیق درمورد استامینوفن کدئین

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد استامینوفن کدئین

با دانلود تحقیق در مورد استامینوفن کدئین در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استامینوفن کدئین را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استامینوفن کدئین ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استامینوفن کدئین

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل42 صفحه

قسمتی از فایل:

استامینوفن کدئین

مقدمه :

شاید معروفترین اكتشاف تصادفی مهم، كشف پنی سیلین به دست سر الكساندر فلمینگ باشد. اما در این اكتشاف، بیش از آنچه اكثر افراد تصور می كنند، بخت یاری دخالت داشته است؛ گر چه كشف فلمینگ پیامدهای شگفت آوری داشت كه بدان اهمیت بخشیدند، اما این پیامدها كمتر شناخته شده اند.

 

زندگی فلمینگ مملو از وقایع به ظاهر نامربوطی است كه در عین حال اگر حتی یكی از آنها هم روی نمی داد، چه بسا فلمینگ به شهرتی  كه بدان دست یافت نمی رسید. همان گونه كه دوست و همكارش پروفسورس.آ. پانت به هنگام مرگش در ستایش او گفت: شخص احساس می كند نمی تواند آنها را ناشی از تصادف محض بداند .


استامینوفن کدئین

قرص استامینوفن کدئین ترکیبی ازدوداروی استامینوفن ( 300 میلی گرم ) وکدئین فسفات (20 میلیگرم )می باشد.استامینوفن یک داروی ضد دردوضدتب است که اثرضددردی موقت در درمان غیر احشایی خفیف تا متوسط دارا می باشد .استامینوفن بعنوان ضد درد و ضد تب در مواردی که سالیسیلات ها منع مصرف دارند یا تحمل نمی شوند بعنوان جایگزین مصرف می شوند.

کدئین هم یک داروی ضد درد است که در بهبود درد خفیف تا متوسط بکار می رود کدئین با کمترین دوز موثر و به صورت متناوب جهت به حداقل رساندن تحمل و وابستگی فیزیکی استفاده می شود .

ترکیب دو داروی استامینوفن و کدئین بعلت تفاوت مکانسیم فعالیت آنها باعث ایجاد اثر ضد دردی اضافی می گردد.

 

 

 

 

 

 

موارد و مقدار مصرف

استامینوفن بعنوان خود درمانی جهت درد بیش از 10 روز در بالغین و 5 روز در اطفال نباید استفاده شود مگر با تجویز پزشک چرا که درد با مدت و شدت بیشتر ممکن است یک حالت پاتولوژیک باشد که نیاز با ارزیابی پزشکی و درمان نظارتی داشته باشد

در خود درمانی تب استامینوفن نباید برای تب بالای 5/39 درجه ،تب بیش از 3 روز یا تب راجعه مگر با تجویز پزشک استفاده گردد چون بعضی انواع تب ها ممکن است نشانه یک بیماری جدی با شد که نیاز به ارزیابی پزشکی فوری داشته باشد .

*استامینوفن در خوددرمانی گلو درد ( فارنژیت ، لارنژیت ، تونسیلیت ) نباید بیش از 2 روز استفاده شود در موارد خو درمانی با توجه به سن نباید بیش از 5 بار در 24 ساعت مگر با تجویز پزشک مصرف شود

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر