دانلود تحقیق درمورد firewall

دانلود تحقیق درمورد firewall

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد firewall

با دانلود تحقیق در مورد firewall در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق firewall را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق firewall ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد firewall

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

اصولاً يك firewall روشي است براي كنترل ، جلوگيري و چك كردن آنچه كه وارد شبكه مي شود يا از آن خارج مي گردد .

وظيفة firewall اين است كه از دسترسي غيرمجاز به شبكه چه توسط كاربران داخلي و چه خارجي جلوگيري نمايد . همة اطلاعات ارسالي از firewall خواهد گذشت و اين اطلاعات را چه ببينيم و چه بدون رويت چك مي گردند .

شكل 8-1 چگونگي يك سيستم ويژه firewall و گنجاندن آن در شبكه را نشان مي‌دهد .

در حقيقت firewall ، يك تعيين كننده مسير مي باشد كه بر اساس معيارهاي آن و معيارهاي تعريف شده براي آن تصميم به ارسال اطلاعات يا سرور كردن آنها مي‌نمايد.

تفاوت ميان يك firewall و يك router (تعيين كننده مسير) و در آن است كه firewall مي تواند بر اساس تنوع زيادي كه در ميارهايش دارد ، توان تصميم گيري بالاتري را داشته باشد .

يك firewall حتي مي تواند درون يك بسته از اطلاعات را جستجو كند براي اينكه مشخص شود محتويات اطلاعات آن ، هماني است كه گفته شده يا نه .

اگرچه عمومي ترين استفاده اي كه از firewall مي شود محافظت از محدوده اطلاعات سازماندهي شده مي باشد . برخي از شركتها از firewall استفاده داخلي نيز مي نمايند . اين روش معمولاً بصورت عمومي براي محافظت از محيطهايي از شبكه كه اطلاعات آن ممكن است حساس باشند از قبيل تحقيق و اطلاعات حسابداري استفاده مي شود .

متأسفانه همينكه تصميم به ايجاد يك firewall طراحي شده در داخل شبكه مي گردد هزينه هاي متعددي در رابطه با ايجاد firewall نمايان مي گردد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر