دانلود تحقیق درمورد IOS و پيكربندی اوليه روتر و سوئيچ

دانلود تحقیق درمورد IOS و پيكربندی اوليه روتر و سوئيچ

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد IOS و پيكربندی اوليه روتر و سوئيچ

با دانلود تحقیق در مورد IOS و پيكربندی اوليه روتر و سوئيچ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق IOS و پيكربندی اوليه روتر و سوئيچ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق IOS و پيكربندی اوليه روتر و سوئيچ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد IOS و پيكربندی اوليه روتر و سوئيچ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:81 صفحه

قسمتی از فایل:

بخش اول :  مفاهيم اوليه

  •  IOS ( برگرفته از  Internetwork Operating System  ) ، نرم افزاری است كه از آن به منظور كنترل روتينگ و  سوئيچينگ دستگاه های بين شبكه ای استفاده می گردد . آشنائی با IOS برای تمامی مديران شبكه و به منظور مديريت و پيكربندی دستگاه هائی نظير روتر و يا سوئيچ الزامی است .
  • يك روتر و يا سوئيچ بدون وجود يك سيستم عامل قادر به انجام وظايف خود نمی باشند(همانند يك كامپيوتر ) . شركت سيسكو ،‌  سيستم عامل Cisco IOS را برای طيف گسترده ای از محصولات شبكه ای خود طراحی و پياده سازی نموده است . نرم افزار فوق، جزء لاينفك در معماری نرم افزار روترهای سيسكو می باشد و همچنين به عنوان سيستم عامل در سوئيچ های  Catalyst ايفای وظيفه می نمايد . بدون وجود يك سيستم عامل ، سخت افزار قادر به انجام هيچگونه عملياتی نخو اهد بود . ( عدم تامين شرايط لازم برای بالفعل شدن پتانسيل های سخت افزاری ) .
  • فرآيند راه اندازی روتر با استقرار برنامه Bootstrap  ، سيستم عامل و يك فايل پيكربندی در حافظه آغاز می گردد . در صورتی كه روتر نتواند يك فايل پيكربندی را پيدا نمايد ، Setup mode فعال و پس از اتمام عمليات در اين mode ،‌ می توان يك نسخه backup از فايل پيكربندی را در حافظه NVRAM ذخيره نمود.هدف از اجرای روتين های راه انداز  نرم افزار IOS ، راه اندازی و آغاز فعاليت های يك روتر می باشد .
  • برای آشنائی اوليه با فرآيند راه اندازی روتر و IOS ، مطالعه مطالب زير پيشنهاد می‌گردد :
    آشنائی با سيستم عامل روتر
    راه اندازی اوليه روتر
    راه اندازی روتر : ايجاد يك  HyperTerminal Session
    راه اندازی روتر :  Logging
    راه اندازی روتر
     

بخش دوم :  پرسش و پاسخ

سوال يک : در كدام mode زير می توان از دستور show استفاده نمود . ( دو گزينه را انتخاب نمائيد ) .

a.     User

b.    Privileged

c.     Line Configuration

d.   

12,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر