دانلود تحقیق درمورد Windows NT

دانلود تحقیق درمورد Windows NT

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد Windows NT

با دانلود تحقیق در مورد Windows NT در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق Windows NT را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق Windows NT ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد Windows NT

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

براي تصديق +server موضوع اصلي ما سخت افزار است اما بدون سيستم نرم افزار عملكرد قسمت سخت افزار مقدار كمي گرما و صدا توليد مي كند . به طور كلي سيستم عملكرد شبكه اين گونه عمليات را به عنوان فايل هاي اشتراكي نسخه هاي چاپي و قابل اعتماد تهيه مي كند توليدات سرويس هاي ديگر مورد بحث سيستم عملكرد شان بستگي دارد .اما بيشتر عملكرد معمولي محدودهاي از سرويس ها را ا ز قبيل انهايي نياز مند به اجراي يك DHCPسرور يك DNSسرور و يك WEBسرورابزر پشتيبان و ابراركنبرل كننده ي نمايش و انتخابي از ابزار هاي مفيد و غير مفيد هستند .

در اين بخش به تعددي از سيستم هاي عملكرد كه امروزه در محيط شبكه به طور وسيعي مورد استفاده قرار گرفته است نگاه خواهيم كرد .هر سيستم عملكرد قدرت و ضعف خودش را دارد و هر كدام از أنها قسمتي از بازار را در اختيار دارند مجريان مايل هستند كه يك محصول خاص نرم افزار را تخصصي گسترش دهند اما طرفداران +serverبايد به ياد داشته باشند كه مهارت انها در هر s erverديگر ي مي تواند به كار گرفته شود بدون توجه به سيستم عملكرد ي كه در حال استفاده شدن است . به خاطر اين است كه داشتن دانش اساسي در مورد سيستم هاي عملكرد شبكه هاي معمولي بسيار مهم است . اطلاعات توضيح داده شده نمي باشد بيشتر در اين بخش به مفهوم ارائه دادن يك اموزش دهنده و مهم در سيستم هاي عملكرد توضيح داده شده نمي باشد .بيشتر در اين بخش يك نگاهي كلي در هر سيستم عملكرد ارائه مي شود به همراه اطلاعاتي در مورد فرامين استفاده شده در نصب قرار دادن و پيكر بندي يك سيستم سرور .

نتيجه: هنگاميكه تمام اطلاعاتي كه شامل اين بخش هستند مربوط به نقش مجري سرور باشد كساني كه براي امتحان گواهي+serverدرس مي خوانند بايد دقت خاصي در روال خاموش شدن سيستم و ابزار هاي تست اتصال شبكه در هر بخش داشته باشند.

قسمتي از اطلاعاتي كه در اينجا عرضه ميشود باعث مي شود كه شما تحقيق و ياد گيري بهتري در .هر يك از سيستم هاي عملكرد داشته باشيد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر