دانلود تحقیق درمورد XPath چيست؟

دانلود تحقیق درمورد XPath چيست؟

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد XPath چيست؟

با دانلود تحقیق در مورد XPath چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق XPath چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق XPath چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد XPath چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

XML ، بهمراه خود مجموعه ای از ساير تکنولوژی ها را ايجاد کرده است . XSL يکی از مهمترين تکنولوژی های مرتبط با XML بوده که عموما" به سه تکنولوژی ديگر اشاره می نمايد :

  • XSLT :  زبانی برای تبديل ساختار يک سند XML
  • XPath  : زبانی برای آدرس دهی بخش های متفاوت يک سند XML
  • XSL-FO : زبانی بمنظور فرمت دهی يک  سند  XML

XPath يکی از تکنولوژی های مرتبط با XML بوده که ارتباط بسيار نزديکی با XSLT دارد . بنابراين لازم است  قبل از آشنائی با  XPath ،نگاهی سريع  به تکنولوژی XSLT داشته و از اين رهگذر جايگاه XPath را تبين نمائيم .XSLT زبانی مبتنی بر قوانين بوده و با  ساير زبان های برنامه نويسی تفاوت دارد. XSLT  مبتنی بر مجموعه ای از تمپليت ها است که هر يک بر اساس  قوانين تعريف شده شکل واقعی خود را پيدا خواهند کرد .در حقيقت يک تمپليت با اتکاء بر قوانين تعريف شده، نحوه پردازش سندهای XML را مشخص می نمايد.به عبارت ديگر يک Stylesheet ،  نحوه ايجاد خروجی مورد نظر در زمان مواجه شدن با يک الگو در سند XML را مشخص می نمايد. در XSLT بر اساس مجموعه ای از قوانين، تمپليت ( تمپليت ها )  تعريف و در زمان تبديل يک سند XML از قوانين موجود در XSLT برای يافتن يک الگو در سند XML استفاده می گردد . در صورتيکه الگوی مورد نظر در سند XML پيدا گردد ، واکنش های  پيش بينی شده ، انجام  و خروجی مورد نظر ايجاد می گردد. يک StyleSheet می تواند  نحوه برخورد با يک المان خاص در  زمان عمليات تبديل را مشخص و تعريف نمائيد. مثلا" در صورتيکه المانی با نام

6,000 تومان