دانلود تحقیق درمورد انعطاف پذيري

دانلود تحقیق درمورد انعطاف پذيري

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد انعطاف پذيري

با دانلود تحقیق در مورد انعطاف پذيري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انعطاف پذيري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انعطاف پذيري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انعطاف پذيري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

انعطاف پذيري يكي از عوامل مهم در بالا بردن سطح قدرت جسماني فرد ورزشكار است كه علاوه بر قدرت جسماني در بالا بردن سرعت عمل ورزشكار نيز منجر مي شود .

همچنين عامل (سرعت و قدرت) باعث بالا بردن سطح مهارت ورزشكار شدن كه سبب بالا بردن ايستايي براي وي مي شود .

 

احساس مسئوليت در اماكن ورزشي :

احساس مسئوليت يكي از عواملي است كه مستقيماً با فرهنگ يك فرد و حتي به صورت غيرمستقيم با فرهنگ يك ملت در ارتباط است . مسلماً هر تماشاگري با برخورد خود با ديگر افراد و رفتار او در اماكن ورزشي خصيت فرد را نشان ميدهد .

هر تماشاگر در اماكن ورزشي بايد آداب و شئونات اسلامي را رعايت و تا حد امكان وظيفه خود را در برابر اماكن ورزشي كه جزوي از جامعه محسوب مي شود رعايت نمايد .


قدرت عبارت است از نيرو توانايي افراد براي انجام كاري پر فعاليت مي‌باشد و از كارهايي كه نياز به قدرت بدني بالا و انرژي بالايي را در ورزش كرئن به خصوص ورزشهاي پرتحرك مثل فوتبال ، دو ميداني ، واسكي و ... مي باشد . در اين بازيها ركن اصلي را قدرت بدني بالاي يك بازيكن تشكيل مي دهد كه بازيكن قدرت بدني مناسب را دارا نباشيد و نتواند در آخر با قدرت و انرژي بازي كند ، مسلماً نتيجه نامطلوبي خواهد گرفت كه اين نتيجه حاصله هم به ضرر او و هم به ضرر تيم مي باشد به همين دليل مربيان بدن ساز بيشترين وقت خود را صرف بالا بردن قدرت بدني و آمادگي ذهني افراد مي‌كنند چون اگر فردي آمادگي ذهني وروحيه بالا نداشته باشد ، قدرت بدني هم براي او كارساز نخواهد بود . پس هم قدرت بدني و هم روحيه ي بالاي ورزشكار عامل پيروزي فرد مي باشد . سرعت هم مثل قدرت عامل پر ارزشي براي پيروزي يك تيم و با يك ورزشكار مي باشد چرا كه بعضي از بازي ها و ورزش ها نياز به سرعت بالا دارد و دقت بالا در اثر نبودن سرعت بازيكن ، بازيكن رو به كسالت مي رود . مثلاً در بازي فوتبال علاوه بر قدرت بدني عامل مهم بعدي كه براي فوتباليست مهم است سرعت عمل او و تصميم گيري مربي گران در بازي است چرا كه ممكن است در بعضي از مواقع در اثر كوتاهي در اعمال تيم حتي دريافت مي كند و بازي را واگذار مي كند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر