دانلود تحقیق درمورد استاندارهاي منتخب جهت ساخت و برچسب هاي محصولات شير سويا در آمريکا

دانلود تحقیق درمورد استاندارهاي منتخب جهت ساخت و برچسب هاي محصولات شير سويا در آمريکا

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد استاندارهاي منتخب جهت ساخت و برچسب هاي محصولات شير سويا در آمريکا

با دانلود تحقیق در مورد استاندارهاي منتخب جهت ساخت و برچسب هاي محصولات شير سويا در آمريکا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استاندارهاي منتخب جهت ساخت و برچسب هاي محصولات شير سويا در آمريکا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استاندارهاي منتخب جهت ساخت و برچسب هاي محصولات شير سويا در آمريکا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استاندارهاي منتخب جهت ساخت و برچسب هاي محصولات شير سويا در آمريکا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

1-    هدف استانداردهای منتخب و داوطلبانه :

هدف از این استانداردها برای ساخت و برچسب های روی محصولات شیر سویا در ایالت متحده آمریکا عبارتست از :

-         توسعه و ترفیع صادقانه و منصفانه در تعامل با علایق مصرف کننده که خود رعایت حقوق مصرف کننده را به دنبال دارد.

-         ایجاد نوعی تضمین مبنی بر دریافت محصول با کیفیت بالا توسط مصرف کنندگان شیر سویا و محصولات دیگر آ«.

-         ایجاد ثبات و رعایت معیارهای مناسب و مهم در برچسب ها (Lable) بر روی محصول

-         انتشار اطلاعات و اصطلاحات مربوط به صفت تغذیه

انجمن صنایع غذایی سویای ایالت متحده آمریکا به تمامی صاحبان صنایع تولید شیر سویا و سایر محصولات از سویا و نیز فروشندگان این محصولات توصیه می نماید که با استانداردهای ارائه شده از سوی این سازمان موافقت نموده و آن را به کار گیرند.

توجه : این استانداردها به عنوان ضمیمه های منتخب و داوطلبانه، نیازمندیهایی قانونی و احتیاجات سازمانهای ذیربط و مربوط به امور صنایع غذایی کشور آمریکا را که پیرو قوانیم آن دولت فدرال می باشد را تأمین می نمایند. این سازمانها و مراجع عبارتند از سازمان غذا و دارویی آمریکا و آرایشی بهداشتی آن کشور،  طبق عملکرد عنوان 21 با کد نظام نامه در سند 301 زیر نظر بخش آموزش تغذیه و تأیید شده از سوی FDA واحد غذا و داروی ایالت متحده آمریکا که قابل اجرا بودن آن تأیید شده. این استاندارد منتخب و داوطلبانه کلیه قوانین مربوط به حقوق مصرف کننده در بخش تغذیه را رعایت نموده است. این قوانین به طور حتم قوانینی دور از ذهن نبوده و اجرا بودن آن از نظر علمی و عملی بررسی شده است. یک کمپانی که اقدام به تولید شیر سویا و یا محصولات آن می نماید با مشاوره و راهنمایی گرفتن از این استانداردها به طور حتم به کلیه نیازهای خود از لحاظ استاندارد پاسخ می گوید و این عمل را باید قبل از بازاریابی اقتصادی محصول خود انجام دهد.


تاریخچه صنعت شیر سویا

مدارک باستانشناسی در شکاف دیوار چین روی یک تخته سنگ نشان میدهد که شیر سویا و تافو در چین شمالی وجود داشته است.

اولین رفرانس راجع به شیر سویا در حدود 1500 سال قبل از میلاد در چین در شعری که توسط Suping سروده شده بود نوشته شده است.

در سال 1665 اولین رفرانس شناخته شده اروپائی برای شیر سویا توسط دومینگوفرناندزد، نارارت (Domingo Fernandez de naravvet) که یک مبلغ مذهبی در چین بوده بدست آمده است. شیر سویا هم چنین توسط Juan de Loureiro که یک مبلغ مذهبی پرتغالی بوده و در جایی که امروزه ویتنام نامیده می شود زندگی می کرده توضیح داده شده است (سال 1790) . اولین بحث شناخته شده در دنیا راجع به شیر سویا بعنوان یک نوشیدنی در سال 1866 توسط یک فرانسوی به نام paul champion که به چین سفر کرده بود مطرح گردید او توضیح داده که چینی ها با فنجانهای خودشان برای گرفتن شیر سویا به فروشگاههای تولید کننده تافو مراجعه و از این شیر برای صبحانه استفاده می کرده اند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر