دانلود تحقیق درمورد آشنائي با گيت هاي منطقي

دانلود تحقیق درمورد آشنائي با گيت هاي منطقي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آشنائي با گيت هاي منطقي

با دانلود تحقیق در مورد آشنائي با گيت هاي منطقي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنائي با گيت هاي منطقي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنائي با گيت هاي منطقي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنائي با گيت هاي منطقي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

گيت ها از اجزا تشكيل دهنده يك سيستم ديجيتالي محسوب مي شوند. هر گيت يك عمل منطقي را انجام مي دهد مانند عدل منطقي AND و امثالهم. اينك سمبل مداري و عمل منطقي چند گيت را توضيح مي دهيم.

گيت AND

در مدارات منطقي دو حالت وجود دارد يا ولتاژ داريم كه آن را با 1 يا H نشان مي دهند.يا ولتاژ نداريم كه آن را با O يا L نشان مي دهند. در گيت AND زماني خروجي High است كه هر دو ورودي High باشد. براي بررسي حالت هاي مختلف ورودي و پاسخ آنها در خروجي جدولي به نام صحت رسم مي نماييم.

0

I2

I1

 

0

I2

I1

L

L

L

 

0

0

0

L

L

L

يا

0

1

0

L

L

H

 

0

0

1

h

H

H

 

1

1

1

 

در مدارات الكترونيكي كه اعمال منطقي انجام بدهند براي نشان دان مقادير 0 و 1 از دو تراز ولتاژ استفاده مي شود. ولتاژ با دامنه صفر ولت نشان دهنده صفر منطقي با دامنه 5 ولت نشان دهنده يك منطقي است.

 

گيت OR

در گيت OR زماني خروجي صفر منطقي است كه تمام ورودي هاي آن صفر منطقي باشند. جهت بررسي حالت هاي مختلف ورودي و پاسخ آنها در خروجي جدول صحت گيت فوق را رسم مي نماييم.

0

3

I2

I1

1

0

0

7,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر