دانلود تحقیق درمورد بهداشت رواني در دانش آموزان

دانلود تحقیق درمورد بهداشت رواني در دانش آموزان

0 2k
دانلود تحقیق درمورد بهداشت رواني در دانش آموزان

با دانلود تحقیق در مورد بهداشت رواني در دانش آموزان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بهداشت رواني در دانش آموزان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بهداشت رواني در دانش آموزان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بهداشت رواني در دانش آموزان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار

با توجه به مباني كلي بهداشت كه عبارت از اجراء مسائل غير درماني، تكيه بر عامل رفتار‌پذيري انسان در جهت ايجاد عادات مطلوب و فراهم كردن شرايط مناسب محيط حياتي است، ضرورت شناخت و به كارگيري بهداشت مدارس به عنوان يك حلقه اساسي در زنجيره حركت بهداشت و پيوست به حلقه بنيادي مقدم بر آن، مي تواند ادامه حيات مؤثر و پيشرفت سالم دانش آموز را تا سن بلوغ تأمين كند. ديدگاههاي مختلف اين ضرورت عبارتند  از:

1) آسيب پذيري افراد تحت پوشش برنامه:

در جهت آسيب پذيري افراد تحت پوشش خدمات بهداشت مدارس نيز مي دانيم كه مدارس، سيستمي پيچيده و گاه اضطراب آور است كه دانش‌آموز را در جهات مختلف مسائل درگير مي كند.

اين مسائل عبارتند از:

1) خارج شدن دانش آموز از حالت وابستگي كامل به والدين.

2) هماهنگ شدن دانش آموز با محيط تازه اجتماعي و سطوح و سنين مختلف.

3) پرداختن دانش آموز به وظايف يادگيري كه براي وي نوعي مبارزه ذهني و هوشي است.

2) كثرت و انبوهي جمعيت در برگيرنده خدمات:

هم اكنون نزديك به 20 ميليون دانش آموز ايراني در بيش از هفتاد هزار آموزشگاه اين كشور در حال آموزش و پرورش هستند. ميزان جمعيت مذكور قريب 3/1 جمعيت كل كشور بوده و اين رقم خود به روشني بيانگر اهميت موضوع مي باشد.

3) واقعيت هاي آماري گزارش شده:

توجه به شناخت و اجراء بهداشت مدارس در جهت حل برخي از مشكلات دانش آموزان، بر مبناي بازتاب اطلاعات و آمارهاي گزارش شده نيز ديدگاه ديگري است كه مي تواند اين ضرورت را بخوبي توجيه نمايد. چرا كه اغلب گزارشات آماري حاكي از شرايط نامناسب  فضاي آموزشي در تعداد كثيري از مدارس و همچنين ابتلاء درصد قابل توجهي از دانش آموزان به بيماريهاي عفوني، پوسيدگي دندان عيوب انكساري و عوارض ستون فقرات مي باشد ضمنا گروهي از آنان نيز درگير مشكلات عاطفي هستند كه در مواردي مشكلات آنان مربوط به اختلافات خانوادگي و نابساماني هاي وضع اقتصادي است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر