دانلود تحقیق درمورد انكوباتورها

دانلود تحقیق درمورد انكوباتورها

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد انكوباتورها

با دانلود تحقیق در مورد انكوباتورها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انكوباتورها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انكوباتورها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انكوباتورها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

آشنایی با انکوباتورها

تعریف : دستگاه هایی هستند که برای نگهداری و کشت نمونه های آزمایشگاهی در شرایط خاص محیطی به لحاظ دما ، رطوبت و ترکیب گازهای مو جود در هوا و.. به کار می روند .

انكوباتور چيست؟

انكوباتور از نظر لغوي، نام دستگاهي است که در بیمارستان ها برای نگهداری نوزادانی که پیش از موعد مقرر به دنیا آمده اند یا در زمان تولد ، از استانداردهای فیزیولوژی لازم در مقایسه با سایر نوزادان برخوردار نیستند ، استفاده می شود .

این ابزار ، در مرغداری ها برای گرما دهي لازم براي تبديل تخم به جوجه نیز به کار می رود . اگر در این جا ، به جای بیمارستان ، کلمه صنعت را به کار ببریم و به جای نوزادان ، کلمه افکار خلاق را استفاده کنیم ، نقش و جایگاه انکوباتورهای صنعتی ، بیش از پیش در ذهن خواننده آشکار می شود. بايد گفت اتفاقي كه براي بچه ها يا تخم مرغها در يك دستگاه انكوباتور مي افتد، در يك انكوباتور تجاري براي ايده ها و فكرهاي كارآفرينانه رخ مي دهد.

يك انكوباتور يا مركز رشد مجموعه اي متشكل از يك يا چند ساختمان است كه واحدهاي تحقيقاتي نوپا نظير هسته هاي تحقيقاتي دانشگاهي، شركتهاي تحقيقاتي خصوصي و مراكز تحقيق و توسعه صنايع و سازمانهاي اجرايي به صورت موقت در آن مستقر و از خدمات پشتيباني داير شده در اين مركز، بهره مند مي شوند

طبقه بندي انكوباتورها
انكوباتورها را مي توان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد :

-1 انكوباتورهاي صنعتي: اين گروه از انكوباتورها توسط نهادهاي دولتي و مؤسسات غيرانتفاعي حمايت مي شوند و هدف آنها ايجاد كار از طريق حمايت از كارفرمايان است. اين انكوباتورها اغلب در ساختمانهاي بازسازي شده، كارخانه هاي متروكه، انبارها، مدارس، ساختمان اداره¬ها و ساير فضاهايي كه مورد استفاده قرار نمي گيرند، راه اندازي مي شوند.
-2 انكوباتورهاي دانشگاهي: اين نوع انكوباتورها به منظور تجاري كردن دانش فني، فناوري و مالكيت معنوي ايجاد شده و از طريق فعاليتهاي پژوهشي دانشگاهها به وجود آمده اند انكوباتورهاي دانشگاهي تسهيلاتي همچون آزمايشگاهها، كتابخانه ها و همچنين تخصص و مشاوره دانشجويان و اعضاي هيئت علمي را به شركتهاي نوپاي عضو خود ارائه مي كنند. بعضي از اين انكوباتورها به طور مستقيم به وسيله دانشگاهها حمايت مي شوند، اما اغلب داراي شركايي از ديگر سرمايه گذاران و نقش آفرينان در اين زمينه هستند. مرکز مشارکت و همیاری کارآفرینی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف (مهتاب) که اوایل سال 1386 راه اندازی شد ، نمونه ای از انکوباتور دانشگاهی است . در این انکوباتور ، دانشجویان ارشد دانشگاه ، به دانشجویان دوره های کارشناسی ، خدمات مشاوره علمی ارائه می دهند و در قبال این خدمات ، پول دریافت می کنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر