دانلود تحقیق درمورد آزمايش سيكل تبريد

دانلود تحقیق درمورد آزمايش سيكل تبريد

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد آزمايش سيكل تبريد

با دانلود تحقیق در مورد آزمايش سيكل تبريد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آزمايش سيكل تبريد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آزمايش سيكل تبريد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آزمايش سيكل تبريد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

موضوع آزمايش  : سيكل تبريد

 

 

هدف آزمايش :

بررسي سيكل تبريد

 

تئوري آزمايش :

                                       T                              P

















 

 

 

 

 


             S                                  V











 

 

 

 

 

 

 


در اين بخش سيكل ايده آل تبريد را بررسي مي كنيم:

حالت 3 نشان دهنده مايع اشباع در درجه حرارت چگالنده است و حالت 1 نمايانگر بخار اشباع در درجه حرارت تبخير كننده مي باشد اين بدان معنااست كه فرايند انبساط آيزنتروپيك 4-3 در ناحيه دو فازي است و بيشتر آنرا مايع تشكيل مي دهد .  درنتيجه مقدار كار خروجي اين فرايند بسيار اندك مي باشد بگونه اي كه توجيهي براي افزودن اين قطعه از تجهيزات به سيستم وجود ندارد بنابراين توربين را با يك وسيله  احتناق دهنده جايگزين مي كنيم معمولا“ اين وسيله يك شير يا يك لوله طويل با قطر كم است كه در آن سيال فعال از فشار بالا تا فشار پايين احتناق مي يابد .

    بخار اشباع در فشار پايين وارد كمپرسور مي شود و در فرايند 2-1 يك تراكم آدياباتيك بازگشت پذير را طي مي كند سپس در فرايند 3-2 با فشار ثابت حرارت رفع مي شود و سيال فعال به حالت مايع اشباع از چگالنده خارج خواهد شد .  به دنبال آن فرايند احتناق آدياباتيك 4-3 بوقوع مي پيوندد و سپس سيال فعال در فشار ثابت طي فرايند 1-4 تبخير مي شود و سيكل كامل خواهد شد .

ضريب عملكرد :

    ضريب عملكرد يك سيكل تبريد عبارت است از نسبت ظرفيت تبريد به كار كمپرسور.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر