دانلود تحقیق درمورد بخش آگلومراسیون و احیاء

دانلود تحقیق درمورد بخش آگلومراسیون و احیاء

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بخش آگلومراسیون و احیاء

با دانلود تحقیق در مورد بخش آگلومراسیون و احیاء در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بخش آگلومراسیون و احیاء را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بخش آگلومراسیون و احیاء ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بخش آگلومراسیون و احیاء

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

وظیفه اصلی اگلومراسیون تولید آگلومره با شرایط فنی مناسب جهت مصرف در کوره بلند است ، مصرف آگلومره نسبت به مصرف مستقیم سنگ آهن به دلیل یکنواختی آنالیز مواد شیمیایی و احیاء پذیری بهتر به راندمان کوره بلند تا میزان 30 درصد گردیده و همچنین مصرف کک را تا میزان 70 درصد کاهش می دهد .

انبار مواد خام
 
وظیفه اصلی انبار مواد خام عبارتست از :
 
الف-  دریافت مواد اولیه مناسب از نظر کمی و کيفی و ذخیره سازی آنها 
 
ب-  همگن کردن مواد
 
ج - ارسال مواد به واحدهای مصرف کننده 
-
این انبار دارای 15 سکو با ظرفیت هر سکو هفتاد تا هشتاد هزار تن می باشد


 کارگاه بونکرهای مواد آماده
 وظیفه این کارگاه دریافت و آماده سازی و ارسال مواد خام مورد نیاز با ترکیب شارژی مناسب جهت تولید آگلومره با شرایط فنی مورد نظر به کارگاه پخت است . این کارگاه دارای 7 ردیف 19 تایی بونکر 90 متر مکعبی جهت دریافت و ارسال می باشد .

کارگاه پخت
 
وظیفه این کارگاه دریافت مخلوط مواد خام سنگ آهن دولومیت کک و پخت و تبدیل آن به سنگ منگنز اکسید نوردی با شرایط آگلومره مورد نیاز کوره بلند می باشد.


وظيفه اصلی  بخش تولیدات كك  و مواد  شیمیایی تولید كك بعنوان  ماده  سوختـنی و احیاء كننده اصلی  دركـوره بلنـد مـی باشـد .

كارگاه ذغال
 
كارگاه ذغال وظیفه دریافت ذغال ازمعادن ذخیره سازی و تهیه  شـارژ مناسب حهت باتریهای كك سـازی را به عهده دارد این كارگاه متشكل از تجهیزات انباشت و برداشت ذغال سرند  خـردكـن و 40 عدد  سیلو  جهت ذخیره  سازی  ذغال بـه ظـرفـیت 100هـزار تـن ذغـال می باشد


 

كارگاه كك سازی
 
این كارگاه تولید  كك از ذغال سنگ وارسال ان به بخشهای كوره بلند وآگلومراسیون می باشد كارگاه كك سازی متشكل ازدوباطری يكی دارای 8 5  سلول ودیگری دارای 72 سلول است  این كارگاه ذغال سنگ مورد نیاز خود رااز كارگاه ذغال دریافت نموده وسپس به وسیله ماشین شارژ حدود 21 تا22 تن ذغال از برج ذغال تحویل ودر سلولهای كك شارژ می گردد آنگاه درمدت معین (به نام پریود كك كه بین 15 تا 19 ساعـت مـی بــاشد )  فرایند تبدیل ذغـال بـه كـك صورت می گیرد .


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر