دانلود تحقیق درمورد گربه

دانلود تحقیق درمورد گربه

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد گربه

با دانلود تحقیق در مورد گربه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق گربه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق گربه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد گربه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:60 صفحه

قسمتی از فایل:

گربه چه نوع حيواني است ؟

گربه ها از جمله حيوانات شكارچي هستند كه ساير حيوانات را كشته و مي خورند . سه نوع گربه در خانواده گربه ها وجود دارد ؛ گربه هاي بزرگ مثل شير ، گربه هاي كوچك مثل سياه گوش و گربه هاي خانگي و چيتاها كه خود گروه جداگانه اي از گربه ها را تشكيل مي دهند .

 

مراقب باش !

گربه ها در شب به خوبي مي بينند ، در روز مركز چشم كه محل عبور نور است به صورت شكاف باريكي در مي آيد و در شب گرد و بزرگ
مي شود .

 

پيشي باهوش

گربه ها به باهوشي مشهورند . در كتاب «گربه چكمه پوش» يك گربه حيله‌گربه صاحب جوانش كمك مي كند تا با شاهزاده اي جوان و زيبا ازدواج كند . او پادشاه ، پدر شاهزاده را با هدايايي از غذاهاي خوشمزه مجذوب خود مي سازد .

چه كشش خوبي

 در اسكلت بدن يك گربه حدود 40 استخوان بيشتر از اسكلت شما و يك ستون فقرات بسيار انعطاف پذير وجود دارد ، به همين علت آنها بسيار چابك هستند .

 

چنگال ها تو ، چنگال ها بيرون

گربه ها در مواقعي كه شكار نمي كنند و يا از جايي بالا نمي روند چنگال‌هاي تيز خود را داخل پنجه ها مخفي كنند .

 

كمك !

تمام گربه ها قادرند با استفدده از چنگال هاي تيز و پاهاي قوي خود به سرعت برق از درختان بالا روند . ولي بعضي از گربه هاي خانگي در پائين آمدن مشكل دارند !

 

گربه ي سياه

گربه هاي نر وقت زيادي را صرف جنگيدن با گربه هاي نري مي‌كند كه

در محله آنها پرسه مي زنند .

 

اين يك يوزپلنگ نيست

او مثل يك يوزپلنگ پوستي خال خالي دارد . اما اين گربه يوزپلنگي در واقع يك گربه كوچك است كه در جنگل هاي آسيا زندگي و شكار مي كند .

 

گربه فرعون

اين گربه حبشي با وجود ظاهر مغرور حيوان دست آموزي است با گذشته اي اسرار آميز . او احتمالاً نسبتي با گربه مقدس مصر باستان دارد كه در گذشته هاي بسيار دور آن را مي پرستيدند .

 

يك توافق كاري

مصري ها گربه هاي مقدس را در ناز و نعمت نگهداري مي كردند . در عوض گربه ها هم موش ها را از انبار غله دور نگه مي داشتند .

گربه سنگي

ابوالهول مجسمه بسيار بزرگي است با سر يك زن و بدن شير . او در صحراي مصر نشسته و از اهرام فراعنه و يا پادشاهان باستاني مراقبت مي‌كند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر