دانلود تحقیق درمورد نرم افزاري براي تشخيص حروف

دانلود تحقیق درمورد نرم افزاري براي تشخيص حروف

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد نرم افزاري براي تشخيص حروف

با دانلود تحقیق در مورد نرم افزاري براي تشخيص حروف در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نرم افزاري براي تشخيص حروف را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نرم افزاري براي تشخيص حروف ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نرم افزاري براي تشخيص حروف

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:90 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده علمي

اين پروژه در راستاي ساخت نرم افزاري براي تشخيص حروف و يا تعيين حالات عاطفي متفاوت در افراد مختلف انجام گرفته است.

در ابتدا از افراد مختلف در حالات مختلف و در ضمن اداي حروف متفاوت عكسبرداري شده و برنامه هايي براي تعيين فواصل و ويژگيهاي مختلف چهره در اين حالات توسط نرم افزار Matlab نوشته شده است.

در اين نرم افزار عكس ورودي از منبع گرافيكي خوانده مي شود و پس از انجام عملياتي مثل resize كردن، تبديل به حالت grayscale در برخي موارد، الگوريتم هاي لبه يابي، گذراندن از فيلترهاي خاص، scan كردن، انجام عمليات dilation و erosion، يافتن رنج RGB نقاط مختلف تصوير، پيدا كردن ضرايب همبستگي و تشابهات و ... مي توان كادر صورت، كادر لب و دهان، كادر چشم، كادر ابروها، فواصل و ابعاد مورد نظر را به دست آورد و با مقايسة اين اطلاعات با ديتاي موجود حالات و حروف را تشخيص داد.

اين نرم افزار مي تواند در پروژه هاي روباتيك يا براي درك حروف براي ناشنوايان مورد استفاده قرار گيرد.



مقدمه يا بر پردازش تصوير صورت:

صورت يك منبع قوي از اطلاعات رفتاري انسانهايت. بيان چهره نشان دهندة حالات رفتارهاي اجتماعي رگوله شده سيگنالهاي مربوط به صحبت كردن، حالات عاطفي و ... است كه مي تواند عملكرد مغز و آسيب شناسي را آشكار سازد.

اغلب سيستمهاي توصيف كنندة صوت از مدلهاي پيچيدة دو يا سه بعدي صوت را براي درك حالات مثل پيشاني، ابرو، چشمها، بيني، دهان، گونه و چانه استفاده مي كنند.

اغلب شش حالت براي درك حالات چهره وجود دارد كه عبارتند از خوشحالي، ترس، عصبانيت، تنفر، ناراحتي و تعجب.

اگر به بررسي صورت به صورت ديناميك بپردازيم تغييرات صوت مي تواند به دو دليل باشد:

1-عوامل دروني و 2-عوامل بيروني


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر