دانلود تحقیق درمورد شرح بلوك دياگرام

دانلود تحقیق درمورد شرح بلوك دياگرام

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد شرح بلوك دياگرام

با دانلود تحقیق در مورد شرح بلوك دياگرام در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شرح بلوك دياگرام را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شرح بلوك دياگرام ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شرح بلوك دياگرام

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

منبع تغذيه كه در اين تلويزيون استفاده مي شود از نوع (switch Regulator) بوده كه داراي خروجيهاي مستقيم 125و33و16و8و5 مي باشد از اين ولتاژها جهت تغذيه قسمت هاي مختلف تلويزيون استفاده مي شود.

امواج ورودي فركانس راديويي (RF) در باندهاي (UHF,VHF) از طريق آنتن وارد تيونر مي شود سيگنال RF در فيوز تبديل به سيگنال هاي IF صوت و تصوير شده و سيگنال هاي IF پس از عبور از ترانريستور تقويت كننده Q101 و فيلتر SAM به پايه هاي 45 و 46 آي سي 8362 TDA پروسور سيگنالهاي تلويزيوني وارد مي شود.

سيگنال IF ويدئو از پايه ملت آي سي اخير خارج و پس از جدا شدن IF تصوير و صوت از يكديگر، IF تصوير داخلي به پايه 13 همين آي سي و IF صوت پس از عبور از آي سي كنورتر صوت TA8710S به پايه 5 آي سي TDA8362 وارد مي شود از خروجي سيگنال ويدئو خارجي و صوت خارجي به ترتيب به پايه هاي 15 و 6 اين آي سي اعمال مي گردد.

سيگنال هاي B-Y, R-Y به ترتيب از پايه هاي 30 و 31 آي سي IC101 به همراه سيگنال هاي R-Y و B-Y از پايه هاي 9 و 10 آي سي دكودرسكام به پايه هاي 16 و 14 آي سي تاخير 64 ميكروثانيه وارد مي شوند كار اين آي سي تاخير اكتيو به اندازه زمان رفت و برگشت افقي مي باشد. سيگنال هاي R-Y,B-Y تاخير يافته و ترتيب از پايه هاي 11 و 12 آي سي تاخير خارج و به پايه هاي 29و28 در IC101 اعمال مي شوند.

يكي از كارهاي IC101 تهيه سيگنال هاي اوليه رنگ مي باشد سيگنال هاي R,G,B از طريق پايه هاي 20 و 18 و 11 همين آي سي به همراه سيگنال G,R,B كاراكترها كه به ترتيب از پايه هاي 24و23و22 آي سي ميكروكترولر خارج مي شوند و پس از عبور از ترانزيستورهاي (        Q501,Q502,Q503) و همچنين ترانزيستورهاي Q903, Q902,Q901 كه تقويت كننده اين سيگنال ها مي باشند به كاترهاي مربوط به خود در لامپ تصوير اعمال مي شوند.

مدار طبقه عمودي و افقي بخش جارب گيرنده را تشكيل مي دهند و كار آنها ايجاد انحراف عمودي و انحراف افقي اشعه مي باشد.

سيگنال انحراف عمودي كه در داخل آي سي IC101 ساخته مي شود از طريق پايه 43 و مقاومت R303 به پايه و آي سي خروجي وارد مي شود و موج انحراف عمودي پس از تصحيح شكل و تقويت از طريق پايه 2 در 301 به سيم و پيچ انحراف عمودي اعمال مي گردد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر