دانلود تحقیق درمورد داروهاي قلبي و درمان دارويي در بيماران قلبي

دانلود تحقیق درمورد داروهاي قلبي و درمان دارويي در بيماران قلبي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد داروهاي قلبي و درمان دارويي در بيماران قلبي

با دانلود تحقیق در مورد داروهاي قلبي و درمان دارويي در بيماران قلبي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق داروهاي قلبي و درمان دارويي در بيماران قلبي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق داروهاي قلبي و درمان دارويي در بيماران قلبي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد داروهاي قلبي و درمان دارويي در بيماران قلبي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

براي کنترل يا پيش ‌گيري از بيماري قلبي ممکن است نياز به مصرف دارو داشته باشيد. داروها ممکن است براي استفاده در درمان يک عامل خطرزا از قبيل فشار خون، کلسترول  يا از بين بردن درد قفسه ي سينه که اغلب همراه با بيماري قلبي است استفاده شود.

اگر شما جزء آن ‌دسته از بيماران هستيد که دارو مصرف مي‌ کنيد، خيلي مهم است که روش زندگي خودتان را براي سلامت قلب خويش تغيير دهيد، زيرا عادات سالم روزانه، مقدار نياز به دارو را در حداقل ممکن نگه مي دارد.

داروهاي بيماري قلبي

ديجيتال (ديگوگسين)

ديجيتال نگه دارنده ي انقباض قلب است و در مواقعي که قلب قادر به پُمپ کردن خون به حد کافي نباشد، مصرف مي شود. همچنين در مواقعي که ريتم قلب دچار بي ‌نظمي‌هاي سريع مي‌ شود، آن را آهسته مي ‌کند.

مهار کننده ي آنزيم مبدل آنزيوتانسين

اين داروها عوامل عصبي و هومورال را که سبب تنگي بستر عروق محيطي مي ‌شوند را بي ‌اثر مي کنند و براي درمان فشار خون‌هاي بالا و در صدمات وارده بر ماهيچه‌ها ي قلب استفاده مي ‌گردند.

هم چنين در بهبود صدمات کليه ناشي از ديابت  در بعضي بيماران استفاده مي ‌شود.

بتا بلوکرها

اين داروها ضربان قلب را کاهش داده و نيروي هر ضربه ي قلبي را کم مي کنند. هم چنين براي بهبود فشار خون‌هاي بالا و درد قفسه ي صدري و پيش گيري از تکرار حملات قلبي استفاده مي ‌گردند.

نيترات‌ها (شامل نيترو گليسرين)

اين دسته داروها رگ ‌هاي خوني را گشاد مي کنند و درد قفسه ي صدري را کاهش مي ‌دهند.

مهار کننده ي کانال‌هاي کلسيمي

اين دسته ي دارويي هم رگ ‌هاي خوني را گشاد مي ‌کنند. هم‌ چنين براي درمان فشار خون‌هاي بالا و درد قفسه ي صدري مورد استفاده قرار مي ‌گيرد.

مدرها (قرص‌هاي ادرار آور)

براي کم کردن مايعات بدن در فشار خون‌هاي بالا استفاده مي‌ گردد.

داروهاي پايين آورنده ي کلسترول خون

براي کم کردن سطح LDL يا کلسترول بد در خون و هم چنين بعضي از آن ها براي بالا بردن HDL يا کلسترول خوب  استفاده مي گردد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر