دانلود تحقیق درمورد مطالعه بر روي اندامهاي بالايي انسان

دانلود تحقیق درمورد مطالعه بر روي اندامهاي بالايي انسان

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مطالعه بر روي اندامهاي بالايي انسان

با دانلود تحقیق در مورد مطالعه بر روي اندامهاي بالايي انسان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مطالعه بر روي اندامهاي بالايي انسان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مطالعه بر روي اندامهاي بالايي انسان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مطالعه بر روي اندامهاي بالايي انسان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

مولي براي حركت ظاهري

خلاصه: اين مول شامل نمونه هايي از ارتقاء خصوصيات مولها و پديده هايي مي باشد كه هدف آن تحليل آنها مي باشد در اين مقاله ، روندي كه دنبال مي شود در ارتباط با اندامهاي بالايي انسان است به صورت مدلهايي با ابزار و ظاهر بدن نمود پيدا مي كند. به طور عيني درك منشاء حركات انساني به صورت مدل اجازه مي دهد تا حركات ظاهر انسان مانند قطعات نامحدود بافتهاي نرم و ماهيچهايي را ببينيم. به طور كل اين مدلها بر اساس فرضيات معتبر طراحي شده است. ملاحظات قبلي كه باعث اين فرضيات مي شوند تقريباً تمام جزئيات را شامل مي شوند. در اينجا هدف از تشكيل اين فرضيات ساختن آنها مي باشد. تجزية آنها بر اساس روشهاي كلي مدل سازي و مطالعات اندامهاي بالايي انسان مي باشد.

كليد كلمات: اندامهاي بالايي، شانه، اسكلت ماهيچه ايي، اندامهاي متحرك قابل رويت

1-   مقدمه:

بر اساس تئوري مدل سازي، يك مدل به عنوان نمونه اي فرض مي شود كه يا ظاهري وجود دارد يا به صورت تصوري هستند كه بر اساس بورك ها اطلاعاتي را از مدلهاي واقعي و پديده هاي مشترك مي باشند. بنابر اين مدل سازي شامل ارتقاء خصوصيات نمونه ها براي هدف تحليل و بررسي مي باشد. مدل فيزيكي اولين ضرورت مي باشد. كه نياز وارد به ايجاد نشانه هاي داخل يا خارجي و قوانين فيزيكي براي توليد خصوصيات مدلها.

خصوصيات كيفي و فرضي هر دو در يك مدل گنجانده مي شوند. در مهندسي مكانيك، اين مرطه به طور كل با طراحي گرافيكي اعضاء آغاز مي شود كه به وسيلة منحني هاي واسط صورت مي گيرد. به منظور آسان كردن تحليل، سيستمهاي زيرين شناسايي مي شوند و مدلهاي مجزا با تبديل نمدشان به يكديگر، فعاليتهاي خارجي را بررسي مي كنند. از زماني كه يك مدل فيزيكي نمونه ايي از يك مدل واقعي شد، تفاوتها تنا در رفتار مي باشد. به همين منظور تعيين خصوصيات كليتي مولها بايستي با دقت زيادي صورت گيرد و با آگاهي از تفاوت انتخابات و فرضيات متناوب باشد.

مدل فيزيكي كه بر اساس فرمولهاي رياضي، تعريف مي شود در مرحله دوم از مدل سازي باز هم پيشرفت مي كند. به طور معمول از يك سوي برابري هايي با شرايط محدود تشكيل مي شود. و ممكن است مستقيماً با رجوع به قوانين تئوري فيزيكي و يا تجربي باشد كه روند اجراي آن بر اساس مقادير تجربي نشانه هاي داخلي و خارجي است. در مرحلة نهايي تلاش براي اثبات مدل و تغيير تبديل فرضيات است كه تئوري ها رفتارهاي بنيادي به يكديگر مقايسه مي شود. در مورد ناهسازي مدل فيزيكي به تغييراتي نياز است. پروژة عيني چارم انيشتن انساني را با توجه به داده ها ارتقاء داده و يك سري از نرم افزارها امكان تركيب مدل انساني اسكلت ماهيچه اي و فرضيات متحرك را ايجاد مي كنند كه شامل محدوديت هاي موجود در فرضيات بافت نرم و ماهيچه هاي انقباضي مي شد. در اينجا پايگاه داده ها يعني اعداد سه گسترة از سيستم اجزاي اسكلت ماهيچه اي مي باشد. تكميل پارامترها و خصوصيات قوانين فيزيكي، خصوصيات مكانيكي ميكروسكوپي را نتيجه مي دهد. براي دست يافتن به چنين پيشرفتي ع علم آناتومي و بيو مكانيكيزم نياز است. يك مدل تئوري بيو مكانيزمي از سيستم اسكلات ماهيچه اي انسان بر اساس وسايل و اطلاعات ساختاري مكمل طراحي مي شود. براي اين منظور ؟ اروپايي چارم بر روي اندامهاي بالايي متمركز شدند و تركيب ساختار اسكلت ماهيچه اي انسان را مورد توجه قرار دادند. بنابر اين ما مدل تئوري اندامهاي بالايي را به طور پيشرفته داريم كه شامل خصوصيات بيومكانيزمي استخوانها، مفاصل و ماهيچه ها مي باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر