دانلود تحقیق درمورد مقاومت و ديود

دانلود تحقیق درمورد مقاومت و ديود

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مقاومت و ديود

با دانلود تحقیق در مورد مقاومت و ديود در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقاومت و ديود را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقاومت و ديود ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقاومت و ديود

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

پاسارد 700

اگر بيان برتري هاي گيت  PASSARD 700  را خودستائي تعبير نفرمائيد بايد گفت اين گيت يكي از پيشرفته ترين نمونه هاي موجود در ميان انواع مشابه خود ميباشد .كه حاصل هشت سال تحقيق و توليد مداوم متخصصين اين شركت در ايران  بوده و  از نظر كارا ئي ميتواند با انواع نمونه هاي خارجي مشابه رقابت نمايد و حتي در مواردي از آنها برتر باشد .

PASSARD 700  را ميتوان يك گيت نسل جديد ناميد ، زيرا اولين گيت صد در صد هوشمند است كه نسبت به نسلهاي قبلي خود از ويژگيها و امكانات بسيار پيشرفته تري برخوردار ميباشد ، و به همين دليل ، چه از نظر ظاهري و ساختار فيزيكي و چه از نظر سيستم الكترونيكي با انواع مدل هاي قديمي خود قابل مقايسه نميباشد  و بهترين گواه براين مهم ، مقايسه خصوصيات ظاهري و  پارامترهاي الكترونيك موجود در آن ، نسبت به مدل هاي قديمي است .

همچنين ميتوان از مهمترين ويژگي هاي اين گيت جدا از مسائل فني نسبت به انواع مشابه خارجي ، به موارد ذيل توجه نمود :

1- توسط هموطنان شما طراحي وتوليد گرديده است .

2- داراي ضمانت يك ساله وخدمات بعد از فروش  دائم كه يكي از مهمترين فاكتورهاي مطرح در استفاده از تجهيزات فني است ميباشد .

3- بهاي آن به نسبت قابل ملا حظه اي كمتر از انواع مشابه خارجي است و هزينه هاي بيمه ، حمل  و گمركي كالاهاي وارداتي را ندارد .

4- خريد آن ضمن حمايت از صنعت داخلي موجب عدم خروج ارز از كشور ميگردد .

5- مشكلات ثبت و سفارش و دريافت مجوز ترخيص و ديگر مشكلات تبعي آنرا ندارد .

6- زمان سفارش و دريافت آن  به نسبت گيت هاي خارجي به مراتب كمتر و در مواردي بلافاصله ميباشد .

 

خصوصيات فني مهندسي گيت    PASSARD 700

الف : دروازه عبور

دروازه عبور گيت شامل دو ديواره و يك كتيبه ميباشد كه قسمت هاي مختلف آن در ذيل بطور مختصر تشريح شده است :

1- ديواره ها :

واضح است كه ديواره هاي گيت ميبايست با استفاده از مواد غير فلزي ساخته شود ، لذا با توجه به عدم استحكام و نازكي ورق هاي پلاستيكي ، هردو ديواره گيت  از MDF  8 ميليمتر كه نوعي ماده چوبي ضد آب و رطوبت ميباشد ، ساخته شده است و براي زيبائي و استحكام بيشتر در مقابل تأثير عوامل جوي با FORMICA  روكش گرديده اند.

2- لبه جلو و عقب ديواره ها  :

تجربه نشان داده است كه آسيب پذيرترين قسمت بدنه گيت اين لبه ها ميباشند ، زيرا هم در زمان حمل و نقل و هم در زمان استفاده از گيت در معرض بر خورد با عوامل اطراف خود هستند ، به همين دليل وبرخلاف اكثر گيت هاي خارجي كه لبه ديواره هاي آنها از پلاستيك ساخته شده  در PASSARD 700  لبه ديواره ها توسط يك قاب ساخته شده از ، آلومينيوم  5/1 ميليمتر با پوشش رنگ استاتيك ، پوشيده شده است ، اين قاب ضمن افزايش زيبائي ظاهري گيت به نحوي طراحي شده كه كليه قسمت هاي ديگر ديواره از قبيل : چراغ هاي بخش MULTIPLE DISPLAY  ، قسمت هاي روكش پلاستيكي مخصوص اين چراغ ها ،كليه كابل هاي انتقال تغذيه وساير امكانات گيت را درخود جاي دهد و بعنوان يك شيلد ضد نويز براي كليه اين كابلها بخصوص كابلهاي تغذيه 220 ولت و باطري 12 ولت External ايفاي نقش نمايد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر