دانلود تحقیق درمورد مد های کاری سروو موتور

دانلود تحقیق درمورد مد های کاری سروو موتور

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد مد های کاری سروو موتور

با دانلود تحقیق در مورد مد های کاری سروو موتور در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مد های کاری سروو موتور را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مد های کاری سروو موتور ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مد های کاری سروو موتور

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

Position    

در مد موقعيت يا P کنترلر به سروو درايو قطار پالس می دهد و سروو بسته به فرکانس قطار پالس و تعداد آن حرکت می کند. از آنجا که انکدر سروو موتورهای دلتا ۲۵۰۰پالس هستند درايو به ازای دريافت هر ۱۰۰۰۰ پالس يگ دور ثقف موتور را خواهد چرخاند . به ازای حرکت های بالا موتور با سرعت بيشتری می چرخد .

PLC  های دلتا دستوراتی برای کنترل موقعيت دارند که قطار پالس فرکانس خواسته شده راه به سروو درايو می دهد .

 

Torque

در مد گشتاور يا T درايو به کمک سنسور جريان که دارد جريان کشيده از درايو را توسط موتور تشخيص می دهد و با توجه به پارامترهای تنظيم شده برای مد گشتاور جريان ورودی را طوری تنظيم می کند که محور موتور گشتاور داشته باشد . يکی از مدهای گشتاور قابليت استفاده از ولوم را دارد که با اتصال يک ولوم به سروو درايو و پيکربندی آن گشتاور مورد نظر از طريق ولوم تنظيم

 

speed

در مد Speed موتور با سرعت تعريف شده می چرخد چنانچه باری به ثقف موتور متصل شود در سرعت حرکت محور موتور نخللی ايجاد نمی شود و موتور با همان سرعت ولی با گشتاور بيشتر می چرخد ، بنابر اين افزايش يا کاهش بار موتور بر سرعت آن تاثيری نمی گذارد و همواره با سرعت تعريف شده حرکت خواهد کرد .

يکی از مدهای Speed استفاده از ولوم است با اتصال ولوم به سروو درايو و تنظيم پارامترهای مربوطه به اين مد سرعت سروو موتور با ولوم قابل کنترل خواهد بود .

 

قسمت های مختلف سيستم سروو :

يک سيستم سروو شامل موتور درايو و کنترل کننده است . شماتيک يک سيستم سروو در تصوير زير آورده شده است

 


بعد از پيکر بندی سيستم بالا ، سيستم اماده کار است . کنترل کننده (PLC) به درايو فرمان های لازم را می دهد و درايو اين فرمان ها را به سيم قدرت که شامل IGBT و MOSFET می باشد اعمال می کند و موتور شروع به حرکت می کند . با حرکت موتور عنصر فيدبک موقعيت موتور را برای درايو ارسال می کند و درايو موقعيت موتور را تشخيص می دهد .

خروجی فرمان درايو حالت موتور و درايو را به کنترل اعلام می کند . برای مثال زمانی که موتور Over lood  می شود و يا موتور به سرعت دلخواه ما رسد يا در موقعيت داده قرار می گيرد .

پياده سازی سيستم کنترلی PID در درايو باعث شده که دقت آن به مراتب افزايش يابد .

 

 سيم کشی فيدبک :

برای سيم کشی فيدبک موتور، بايد به کاتالوگ مراجعه نمود . عدم سيم کشی صحيح موجب می شود موتور راه اندازی نشود و سروو آلارم دهد يعنی توسط خروجی های فرمان درايو به PLC فرمان دهد که سيستم فيدبک قطع است و يا روی صفحه نمايش خود اين آلارم را نشان بدهد .

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر