دانلود تحقیق درمورد نقش آب در بتون

دانلود تحقیق درمورد نقش آب در بتون

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد نقش آب در بتون

با دانلود تحقیق در مورد نقش آب در بتون در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش آب در بتون را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش آب در بتون ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش آب در بتون

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

آب در برابر سيمان واكنش نشان مي دهد و باعث چسبيدنت سيمان به توده هاي جامد ديگر مي گردد.

از لحاظ تئوريكي آب، براي تركيب كامل سيمان برابر با آب مي باشد. نسبت سيمان تقريبا 3/0 مي باشد كه باعث توليد بتوني مي گردد كه تقريبا كارآمد نيست. براي اينكه بتوانيم آن را به حد دلخواه نرم نمائيم لازم است كه آب را با تركيبات شيميايي در بتون مخلوط كنيم.

همچنين استفاده بيش از حد از آب ممكن است كه بروي كيفيت بتوني خوب اثر بگذارد. نسبت آب به بتون (w/c) به صورت وزن آب آزاد تقسيم بر وزن بيان مي شود. آب آزاد در بتون آبي است كه در اثر تركيب شيميايي با سيمان بوجود مي آيد. كه آن شامل آبي است كه به بتون براي آميختن تركيبات افزوده مي شود. اين قضيه شامل آبي را كه به وسيله سوراخ ها و منافذ ساخته شده جذب نمي شود. نسبت آب به بتون يكي از مهمترين جنبه هايي استه كه بروي خواص ديگر تاثير مي گذارد.

بعضي از انواع خواص بتون كه بروي نسبت آب در بتون تا موثرند عبارتند از:

1-   ميزان پايداري و استقامت (استحكام)

2-   آب رفتگي و افت

3-   نفوذ پذيري

4-   مقاومت در برابر فرسايش

5-   ايستادگي سولفات

6-   مقاومت در برابر يخ زدگي

استحكام بتون تقريبا به صورت كلي بروي نسبت آب در بتون موثر است. استحكام در اين نسبت به طور معكوس عمل مي‌كند و نسبت آب در بتون را كاهش مي دهد و استحكام افزايش مي يابد. به همين دليل است كه تعيين قوسها و منحني ها فراهم مي شود. و مقاومت هاي بتون ها تخمين زده مي شود اگرچه نسبت آب در بتون به وسيله انواع مختلف سيمان شناخته شده است.

اين اشتباه است كه اگر بتون به صورت متراكم و فشرده باشد يك مثال براي نشان دادن ارتباط ميان نسبت آب در سيمان و فشار و استحكام آن در شكل شماره 1 نشان داده شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر